تهران -بوکسور المپیکی ایران با اشاره به اینکه در این مقطع زمانی نیازی به برگزاری مسابقات انتخابی نیست،گفت:از همین حالا می توان نفرات برتر این انتخابی را معرفی کرد،چراکه ستاره های بوکس ایران انگشت شمار هستند. علی مظاهریˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:هم اکنون و در زمان تعطیلی اردوهای تیم ملی، ...

تهران -بوکسور المپیکی ایران با اشاره به اینکه در این مقطع زمانی نیازی به برگزاری مسابقات انتخابی نیست،گفت:از همین حالا می توان نفرات برتر این انتخابی را معرفی کرد،چراکه ستاره های بوکس ایران انگشت شمار هستند.

علی مظاهریˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:هم اکنون و در زمان تعطیلی اردوهای تیم ملی، تمرینات خود را در کرمانشاه دنبال می کنم تا با آمادگی کامل در مسابقات مختلف حضور یابم.

وی درخصوص احتمال برگزاری مسابقات انتخابی عنوان کرد: قرار بود اردوی تیم ملی از بیستم ماه جاری آغاز شود که به نظر می رسد مسوولان فدراسیون و کادر فنی تصمیم به برگزاری انتخابی گرفته اند.

قهرمان اسبق آسیا در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مسابقات انتخابی مشکلی ندارد، گفت: هیچگاه مشکلی نداشته و با قدرت در اختیار تیم ملی هستم و هر تصمیمی کادر فنی بگیرد آنرا می پذیرم اما هم اکنون زمان خوبی برای انتخابی نیست.

وی ادامه داد:مسابقات قهرمانی کشور به تازگی برگزار شد که تمامی داشته های بوکس ایران به غیر از چهار بوکسور المپیکی در آن حضور داشتند، ضمن اینکه انتخابی یا باید زودتر برگزار می شد یا حداقل چند هفته قبل بوکسورها را مطلع می کردند.

مظاهری در پاسخ به این سوال که چرا بوکسورهای المپیکی نباید در انتخابی شرکت کنند، گفت:مگر بوکس ایران چند ورزشکار خوب دارد که المپیکی ها در انتخابی شرکت کنند، من از همین الان می توانم نفرات برتر انتخابی را به شما معرفی کنم. چراکه پشتوانه و سرمایه ای در بوکس نیست که بخواهد محک بخورد، ضمن اینکه المپیکی ها با حضور در اردو تجربیات خود را در اختیار دیگران می گذارند.

وی ادامه داد: چندسال پیش چند بوکس خوب در ایران شناسایی شده و با توجه به آنان در مسابقات مختلف نتایج نسبتا خوبی گرفتیم و باید استعدادیابی صورت گیرد تا از این شرایط رها شویم.

بوکسور سنگین وزن ایران گفت: سرمربی تیم جوانان ایران که به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته معتقد است که کشورهای دیگر سرمایه گذاری زیادی داشته اند و با این اوصاف در بازی های آسیایی اینچئون هم دچار مشکل می شویم. اگر می خواهیم فاصله مان با برترین های آسیا هر روز بیشتر نشود باید دست به کار شویم.

وی در مورد شرایط اردوهای تیم ملی بوکس ایران گفت: انصافا مشکل و کمبود چندانی در اردوها نیست اما مسوولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون که از بوکسورها انتظار مدال در اینچئون دارند باید شرایطی را فراهم کرده تا در تورنمنت ها و مسابقات مختلف حضور یابیم.

مظاهری درخصوص حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اگر در انتخابی موفق باشم، به دنبال کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا هستم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3499

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.