اسلام آباد – روزنامه اردو زبان اکسپرس پاکستان با اشاره به سیاست های مستقل خارجی دولت بشار اسد رییس جمهوری سوریه ,تصریح کرد : سیاست دولت اسد همانند دولت های جمهوری اسلامی ایران و لبنان بر اصل مخالفت با رژیم نامشروع صهیونیستی است. به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا،این روزنامه چاپ اسلام آباد روز ...

اسلام آباد – روزنامه اردو زبان اکسپرس پاکستان با اشاره به سیاست های مستقل خارجی دولت بشار اسد رییس جمهوری سوریه ,تصریح کرد : سیاست دولت اسد همانند دولت های جمهوری اسلامی ایران و لبنان بر اصل مخالفت با رژیم نامشروع صهیونیستی است.

به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا،این روزنامه چاپ اسلام آباد روز یکشنبه در مقاله ای با عنوان ˈاوضاع سوریه،حقایق چیست؟ˈ باتاکید بر اینکه اوضاع امنیتی سوریه هرگز با وضعیت کشورهایی مانند مصر، تونس، لیبی و بحرین تشابهی ندارد, نوشت:عناصرخارجی باحمایت گروههای تروریستی مقصر قتل عام شهروندان سوری و ایجاد بحران در این کشور عربی هستند.

این منبع خبری پاکستان افزود: دولت سوریه در سیاست های خود خواهان نابودی اسراییل و حمایت از آزادی بیت المقدس و ایجاد کشوری مستقل برای مردم فلسطین می باشد.

اکسپرس افزود : روابط دوجانبه دولت اسد با دولت جمهوری اسلامی ایران و گروه ضد آمریکایی- اسراییلی حزب الله لبنان نیز بسیار خوب و در سطح عالی قرار دارد و این دولت همواره حامی آزادی بیت المقدس , مسجد الاقصی و احقاق کامل حقوق مردم مظلوم فلسطین بوده است.

این روزنامه ضمن اشاره به اهمیت راهبردی سوریه در خاورمیانه افزود : زمامداران کشورهای مصر , تونس و برخی کشورهای عربی منطقه آلت دست استکبار جهانی بوده و بر مردم خود تحت نظام دیکتاتوری حکومت می کردند.

اکسپرس با اشاره به سیاست های مستقل دولت سوریه تاکید کرد : ارتش این کشور شهروندان خود را قتل عام نمی کند ولی در کشورهای با نظام دیکتاتوری یادشده در این گزارش , جهان شاهد کشتار انقلابیون بدست عوامل ارتش آن کشورها بود.

دراین گزارش آمده , در بحران سوریه عوامل تروریستی از خارج تغذیه می شوند و مردم با اتحاد با نیروهای ارتش و امنیتی این کشور در حال مقابله با شورشیان می باشند.

این روزنامه پاکستان افزود: هیچ شورش مردمی در سوریه وجود ندارد بلکه دلیل وجود پدیده تروریسم در سوریه , خودداری این کشور در اطاعت از اوامر آمریکا و کمک های همه جانبه به لبنان وگروههای حزب الله، حماس و سایر سازمانهای مبارز ضداسراییلی است.

روزنامه اکسپرس درپایان تاکیدکرد:درمجموع بایدگفت عناصر خارجی وابسته به رژیم صهیونیستی , مستقیما در تشدید خشونت ها و افزایش بحران در سوریه نقش جدی دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3493

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.