پیارم- فرمانده سپاه حاجی آباد- در زمینه‌ی اقتصاد، هم در زمینه‌ی سیاست، حضور پاسداران و بسیجیان باید یک حضور جهادی باشد. به گزارش خبرنگار پیارم، اباذر سالاری در جمع فرماندهان حوزه ها  و مسئولین قسمتهای سپاه حاجی آباد گفت:ما در سال۹۲ در دو عرصه‌ی مهم اقتصاد و سیاست مجاهدانه فعالیت داشته کنیم. بنا به فرمان ...

پیارم- فرمانده سپاه حاجی آباد- در زمینه‌ی اقتصاد، هم در زمینه‌ی سیاست، حضور پاسداران و بسیجیان باید یک حضور جهادی باشد.

به گزارش خبرنگار پیارم، اباذر سالاری در جمع فرماندهان حوزه ها  و مسئولین قسمتهای سپاه حاجی آباد گفت:ما در سال۹۲ در دو عرصه‌ی مهم اقتصاد و سیاست مجاهدانه فعالیت داشته کنیم. بنا به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای لبیک گفته و تلاش مضاعفی داشته باشیم.
وی در ادامه افزود:وضعیت فعلی کشور عزیزمان و جهان اسلام  در یکی از حساس ترین ودشوارترین برهه های تاریخی قرار گرفته است و به فرموده امام عزیزمان در پیچ تاریخی است.
سالاری افزود: نامگذاریهای جدید بنام حماسه اقتصادی،و سیاسی دور اندیشی امام خامنه ای است لذا همه آحاد مردم ومسئولین موظفند در جهت تحقق اهداف معظم له گام بردارند.
وی در ادامه افزود:در زمینه‌ی امور سیاسی بهترین، اقدام انتخابات ریاست جمهوری است؛ که ان‌شاءالله  مردم با حضور خودشان در این میدان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب رقم خواهد زد.
وی در پایان با اشاره به بسیجیان گفت:بسیجیان باید  با حماسه و با شور با همت بلند و نگاه امیدوارانه ، با دل پر امید و پر نشاط باید وارد میدانها شوندد و با حماسه‌آفرینی باید  به اهداف خود رسید.
.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3490

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.