پیارم-مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: روابط عمومی ها مبلغ پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جدید باشند.   به گزارش خبرنگار پیارم، روح الله رسولی یکشنبه ۲۷اسفند۹۱ ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز به مدیران روابط عمومی های سازمانها، ادارات و نهادهای دولتی گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولین ...

پیارم-مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: روابط عمومی ها مبلغ پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جدید باشند.

 

به گزارش خبرنگار پیارم، روح الله رسولی یکشنبه ۲۷اسفند۹۱ ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز به مدیران روابط عمومی های سازمانها، ادارات و نهادهای دولتی گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و امروزه یکی از کانون های مورد توجه در سبک زندگی انسانها روابط عمومی ها هستند که می توانند پیام های اسلامی را منتقل کنند.

رسولی افزود: روابط عمومی ها در کشور با تاسی و درس آموزی از مکتب نورانی و سیره ائمه اطهار و تبعیت از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری ، توجه به نیازهای مردم و انتقال صحیح نظراتشان را در کنار انجام وظایف سازمانی، در دستور کار خود قرار داده و اهتمام جدی به این امر داشته و خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها درانتقال پیام های نوروزی که هرساله به لسان شیوای رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری می شود، وظیفه مهمی را بر عهده دارند یا به عبارت دیگر یکی از مجموعه های اثرگذار در تحقق اهداف شعار سال به شمارمی روند ابراز امیدواری کرد: روابط عمومی ها فرایند انتقال پیام نوروزی سال را سرلوحه کار قرادهندو در سال جدید با همت بیشتر نسبت به انتقال و تحقق پیام نوروزی سال همچون سنوات گذشته اهتمام ویژه ای داشته باشند و درحقیقت مبلغ فرهنگ پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جدید باشند.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، دمیدن روح امید و نشاط از سیر تحولات و پیشرفت های موفقیت آمیز کشور و ارایه تصویری مبتنی بر حقایق موجود و همچنین تبیین و انعکاس مثبت فعالیت ها و تلاش های مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی ، تولیدی و… با شیوه های نوین اطلاع رسانی را می توان جهاد روابط عمومی ها در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید ملی در سال جاری قلمداد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک، فرا رسیدن سال جدید را به همه خدمتگزاران پرتلاش روابط عمومی ها، همکاران در مرکز استان و شهرستانها و طلایه داران عرصه تبلیغ بویژه حجت الاسلام دکتر سیدشکرالله زندوی مدیر کل سخت کوش حوزه فرهنگ دینی استان هرمزگان که با تلاش مضاعف خود زمینه رونق و ترویج فرهنگ دین مبین اسلام را در این استان فراهم کرده، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در سایه الطاف و عنایات خداوند متعال و با آرزوی سعادت و سلامت و طول عمر برای مقام معظم رهبری ، نوروز که میراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ماست و همچنین ایام ‌رستاخیز طبیعت که پیام آور تحول و تازگی است و ما را به تاملی دوباره در درون و خویشتن خویش را فرا می خواند تبریک عرض کرده و سالی توام با سلامتی، ‌سربلندی و افتخار در پیش رو داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3489

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.