پیارم-فرماندار حاجی آباد: در عصر حاضر، سلامتی و تندرستی به عنوان محور و زیربنای پیشرفت و توسعه جوامع محسوب می شود و مادامی که افراد جامعه از سلامت جسمی و روحی برخوردار نباشند، دستیابی به مولفه های توسعه پایدار امکانپذیر نخواهد بود. نامگذاری هیجدهم تا بیست و چهارم فروردین بنام “هفته سلامت” نشانگر اهمیت مقوله ...

پیارم-فرماندار حاجی آباد: در عصر حاضر، سلامتی و تندرستی به عنوان محور و زیربنای پیشرفت و توسعه جوامع محسوب می شود و مادامی که افراد جامعه از سلامت جسمی و روحی برخوردار نباشند، دستیابی به مولفه های توسعه پایدار امکانپذیر نخواهد بود. نامگذاری هیجدهم تا بیست و چهارم فروردین بنام “هفته سلامت” نشانگر اهمیت مقوله سلامت است .

به گزارش `پیارم حاجی آباد ،بهرام پور اشرف، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه در طول فعالیت دولت نهم و  دهم،خدمات شایان توجهی در حوزه سلامت و بهداشت در اقصی نقاط میهن اسلامی انجام شده است وخوداتکایی کشور در درمان بسیاری از بیماری های پیچیده با تربیت پزشکان و کادر درمانی متخصص و متعهد ، دستیابی به دانش های نوین پزشکی و موفقیت در تولید انواع داروهای مورد نیاز بیماران و نیز صدور خدمات تخصصی بهداشتی درمانی، بخشی از دستاوردها و کارنامه درخشان نظام درارتقا سلامت است اما دستیابی به ارکان سلامت بدون مشارکت مردم امکانپذیر نخواهد بود.

انتظار می رود در طول این هفته، فعالان عرصه سلامت به ویژه رسانه های ارتباط جمعی، پیرامون آگاه سازی مردم در زمینه عوامل شیوع بیماری ها و چگونگی مقابله با آن ها، همچنین ضرورت مشارکت عمومی در جهت پیشبرد سیاست های حوزه سلامت و درمان کشور ، اهتمام جدی داشته باشند.

اینجانب ضمن تبریک هفته سلامت و تقدیر و تشکر از همه تلاشگران عرصه سلامت ، امیدوارم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با  عزمی جهادگونه و با همکاری همه بخش ها ، شاهد برنامه ریزی در جهت تحقق شعار روز جهانی بهداشت امسال و بهبود و ارتقاء بیش از پیش شاخص های کمی و کیفی سلامت کشور در شهرستان حاجی آباد باشیم.

سلامت ، تندرستی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند سبحان  مسألت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3487

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.