تهران – رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان کمک به احداث و ساخت صحن وشبستان مطهرحضرت زهرا (س) درنجف اشرف به شهروندان هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈعلی یلیˈ افزود: برخی شیادان با شگردهای مختلف و با ایجاد صفحات، وبلاگ ها و سایتهای جعلی و قرار دادن آنها ...

تهران – رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان کمک به احداث و ساخت صحن وشبستان مطهرحضرت زهرا (س) درنجف اشرف به شهروندان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈعلی یلیˈ افزود: برخی شیادان با شگردهای مختلف و با ایجاد صفحات، وبلاگ ها و سایتهای جعلی و قرار دادن آنها در فضای سایبری ، قصد سوءاستفاده از شهروندان را دارند.

وی تصریح کرد: این افراد اخیرا با استفاده از عناوین فریبنده و مورد وثوق مردم مانند کمک به احداث صحن و شبستان مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و قرار دادن شماره حساب ، سعی در جلب اعتماد شهروندان و انجام کلاهبرداری دارند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: برای پرداخت کمک های خود به بقاع متبرکه به مراجع ذیصلاح مراجعه کنند.

وی همچنین تاکید کرد: شهروندان از پرداخت کمک های نقدی از طریق پرداخت اینترنتی در این صفحات ، وبلاگ ها و سایتها خودداری کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در صورت مشکوک شدن به این صفحات و وبلاگها و سایت ها با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش ˈتماس با ماˈ یا با شماره تلفن های ۱۱۰ یا ۲-۲۱۸۲۷۷۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3480

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.