دبیرخانه سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس، از امروز شروع به دریافت آثار خبرنگاران استانی می‌کند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، در این جشنواره که ویژه خبرنگاران استانی فارس برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار منتشر شده در فصل زمستان خود را در رشته‌های گزارش، مصاحبه تفصیلی و خبر ارسال کنند. ...

دبیرخانه سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس، از امروز شروع به دریافت آثار خبرنگاران استانی می‌کند.

خبرگزاری فارس: آغاز سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، در این جشنواره که ویژه خبرنگاران استانی فارس برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار منتشر شده در فصل زمستان خود را در رشته‌های گزارش، مصاحبه تفصیلی و خبر ارسال کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول دی تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۱ در خبرگزاری فارس منتشر شده باشد.

همچنین بر اساس فرم ضوابط جشنواره که به وسیله ایمیل برای خبرنگاران ارسال شده است، متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو رشته شرکت کرده و در هر رشته سه اثر ارسال کنند.

به گزارش فارس، جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس توسط اداره‌کل آموزش تا کنون در دو مرحله ویژه فصل تابستان و پاییز ۹۱ برگزار شده و توانسته است رقابت سنگینی را بین خبرنگاران استانی ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، در دو مرحله قبلی از میان بیش از ۵۳۰ اثر دریافت شده توسط دبیرخانه این جشنواره، خبرنگارانی از خوزستان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران، اردبیل و فارس توانسته‌اند در بین نفرات برگزیده قرار گیرند.

متقاضیان تا ۲۷ فروردین‌ماه فرصت دارند تا فرم شرکت در جشنواره را به طور کامل پر کنند و به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره (festival@farsnews.com) بفرستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3479

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.