تهران – رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد عیدی و مستمری مددجویان تحت این سازمان مربوط به سال ۹۱ در روزهای پایانی اسفندماه گذشته به طور کامل و یکجا پرداخت شده است. ˈ همایون هاشمیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سال گذشته، شش ماه مستمری به همراه مابه التفاوت ...

تهران – رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد عیدی و مستمری مددجویان تحت این سازمان مربوط به سال ۹۱ در روزهای پایانی اسفندماه گذشته به طور کامل و یکجا پرداخت شده است.

ˈ

همایون هاشمیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سال گذشته، شش ماه مستمری به همراه مابه التفاوت آن که با۲۰ درصد افزایش همراه بوده به حساب همه مددجویان تحت پوشش بهزیستی، واریز شد.

وی با بیان اینکه همچنین پرداخت دو ماه عیدی برای مددجویان و معلولان در نظر گرفته شد، گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده، یک ماه عیدی از محل مستمری تعیین شده و یکماه عیدی در قالب بن کارت های خرید کالا به این افراد اعطا شد.

هاشمی ادامه داد: ما با عقد قرارداد با شبکه های خدمت رسانی مانند فروشگاه های اتکا و رفاه در سراسر کشور، این بن کارت های خرید را میان مددجویان و همچنین زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی از اواسط اسفندماه سال گذشته، توزیع کردیم.

این مقام مسوول در سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد همچنین یارانه شش ماه مراکز نگهداری معلولان به همراه مابه التفاوت آن نیز در اسفندماه سال گذشته به طور کامل پرداخت شد.

به گفته هاشمی، اکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معلول و مددجو از خدمات حمایتی سازمان بهزیستی در کشور بهره مند هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3475

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.