بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: برای اولین بار در کشور سامانه تلفنی ۱۵۲۲ جهت پرداخت قبوض آب مشترکین در هرمزگان راه اندازی شد. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، ˈحسین خادمیˈ روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه، مشترکین آب در تمامی شهرهای استان می توانند ...

بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: برای اولین بار در کشور سامانه تلفنی ۱۵۲۲ جهت پرداخت قبوض آب مشترکین در هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، ˈحسین خادمیˈ روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه، مشترکین آب در تمامی شهرهای استان می توانند به صورت تلفنی اقدام به پرداخت قبوض خود نمایند.

وی افزود: با استفاده از این سامانه مشترکین می توانند از طریق یک شناسه اشتراک، بدهی خود را پرداخت نموده و همچنین از از میزان بدهی خود بصورت شنیداری مطلع شوند.

خادمی تصریح کرد: قبوض آب مشترکین این استان از طریق تماس با شماره ۱۵۲۲ و اعلام شماره شناسه در کمتر از یک دقیقه از هر مکانی ، قابل پرداخت است.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه دستاوردی ارزشمندی جهت صرفه جویی در هزینه ها است.

این مقام مسوول اظهار داشت:بطور میانگین سالانه حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار قبض برای بیش از ۲۵۰ هزار مشترک آب در شهرهای استان و بخشی از روستاهای تحت پوشش این شرکت صادر می شود که حدود یک میلیارد ریال هزینه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده تسهیلات بیشتری برای برآورده کردن اهداف دولت الکترونیک در اختیار مشترکان آبفای هرمزگان قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3473

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.