بندرعباس- مدافع تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه بازی با تیم ملوان بازی به نسبت دشواری است، گفت: مصمم به پیروزی در برابر این تیم هستیم. ˈ وحید عسگریˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور یقین دیدار ما با تیم ملوان ، با توجه به شرایط تیم ما و تیم حریف ...

بندرعباس- مدافع تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه بازی با تیم ملوان بازی به نسبت دشواری است، گفت: مصمم به پیروزی در برابر این تیم هستیم.

ˈ

وحید عسگریˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور یقین دیدار ما با تیم ملوان ، با توجه به شرایط تیم ما و تیم حریف که در هفته های اخیر نتایج چندان مطلوبی کسب نکرده، دیدار سخت اما جذابی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان و کادر فنی تیم آلومینیوم همه تلاششان را برای پیروزی مقابل ملوان و شادی هواداران تیم انجام خواهد داد، افزود: تیم آلومینیوم نسبت به هفته های گذشته هماهنگ تر و شکل تیمی منسجم تری به خود گرفته و در بازی برابر ملوان مصمم به گرفتن سه امتیاز هستیم و این هدف با حمایت هواداران دور از دسترس نیست.

تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و ملوان بندرانزلی روز جمعه شانزدهم فروردین ماه در چهارچوب رقابتهای هفته ۳۱ لیگ برتر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم و ملوان بندرانزلی با ۳۹ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3472

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.