بندرعباس- بیست و چهارمین ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اعزامی به آبهای آزاد صبح امروز پنجشنبه در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه ، این ناوگروه متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن سبلان بود که پس ...

بندرعباس- بیست و چهارمین ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اعزامی به آبهای آزاد صبح امروز پنجشنبه در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه ، این ناوگروه متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن سبلان بود که پس از ۷۵ روز دریانوردی به کشور بازگشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از این ناوگروه گفت : این ناوگروه امروز پس از پیمودن ۲۵ هزار کیلومتر دریایی به میهن بازگشته و در سفر خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را برفراز آبهای نیکره جنوبی زمین به اهتزاز در آورده است.

امیر دریادرار ˈحبیب الله سیاریˈ اقتدار رزمی نیروی دریایی ارتش ، تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و ارتقاء توان عملیاتی را از اهداف مأموریت این ناوگروه عنوان کرد.

وی افزود : در این مأموریت ۸۰۰ نفر نیرو و دانشجویان علوم دریایی دانشگاه امام خمینی (ره) برای نخستین بار در اقیانوس آرام دریانوردی کردند و از تنگه مالاگا و جنوب خط استوا هم گذشتند.ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3471

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.