نیروهای نظامی آمریکا به همراه ناوهای جنگی خود از ترس موشک های بالستیک منطقه را ترک گفتند.   خبرگزاری رویترز در خبری نوشت: ناوهای جنگی آمریکا سواحل کره جنوبی را به خاطر افزایش تنش های اخیر بین کره جنوبی با کره شمالی ترک گفتند. رویترز در ادامه نوشت: رهبر جدید کره جنوبی اعلام کرده است ...

نیروهای نظامی آمریکا به همراه ناوهای جنگی خود از ترس موشک های بالستیک منطقه را ترک گفتند.

 

خبرگزاری رویترز در خبری نوشت: ناوهای جنگی آمریکا سواحل کره جنوبی را به خاطر افزایش تنش های اخیر بین کره جنوبی با کره شمالی ترک گفتند.

رویترز در ادامه نوشت: رهبر جدید کره جنوبی اعلام کرده است که در صورتی کره شمالی به کشورش حمله کند، کشورش به کره شمالی حمله خواهد کرد و به احتمال زیاد سواحل ایندو کشور شاهد اصابت های موشک بالستیک قرار گیرند و این امر باعث شده است تا نیروهای آمریکا مطقه را ترک گفته بگویند.

کره شمالی به خاطر افزایش تنش ها بعد از آزمایش موشک هسته ای خود اعلام کرده است که می خواهد مانورهای نظامی را انجام دهد و این نشانه ای برای مخالفت با مانور های نظامی مشترک آمریکا با کره جنوبی است.

رویترز می نویسد: از طرفی مقامات کاخ سفید اعلام کرده اند که کره شمالی در موقعیت جنگی با کره جنوبی قرار ندارد و تغییراتی در آرایش نطامی خود انجام نداده است ولی ناوهای این کشور به خاطر دور بودن از موشکهای بالستیک منطقه را ترک گفتند.۵۰۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3465

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.