ارومیه – فرماندار ارومیه از آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از صبح روز پنجشنبه در آذربایجان غربی خبر داد. جواد شریف نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر قره باغی در سال گذشته و لزوم انتخاب فردی به جای ...

ارومیه – فرماندار ارومیه از آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از صبح روز پنجشنبه در آذربایجان غربی خبر داد.

جواد شریف نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر قره باغی در سال گذشته و لزوم انتخاب فردی به جای وی در مجلس خبرگان رهبری افزود: داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان می توانند از صبح امروز، تمایل خود را با حضور در فرمانداری ارومیه و یا وزارت کشور و ارائه موارد لازم اعلام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان مقیم در استان به فرمانداری ارومیه و داوطلبان خارج از استان برای اعلام داوطلبی خود جهت عضویت در مجلس خبرگان رهبری از آذربایجان غربی به وزارت کشور مراجعه می کنند.

وی اظهار کرد: زمان مراجعه داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان هفت روز اعلام شده و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ادامه دارد.

فرماندار ارومیه در خصوص مدارک لازم داوطلبی در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل شناسنامه عکسدار، چهار نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و ۱۲ قطعه عکس شش در چهار به همراه تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی این مدارک را تشکیل می دهند.

شریف نژاد افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری باید شرایط ویژه ای نیز داشته باشند که پس از این شرایط، در تاریخ معینی به شورای نگهبان مراجعه کرده و مورد آزمون قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: افرادی که درجه اجتهاد آنها به تایید مقام معظم رهبری رسیده باشد از این آزمون مستثنی هستند.

وی اظهار کرد: این انتخاب برای دو سال باقی مانده از هشت سال دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری است.

انتخابات میان دوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و چهارم خرداد ماه امسال همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تنها در استانهای آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3458

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.