پیارم- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مکمل و لازم و ملزوم یکدیگرند. به گزارش پیارم به نقل از ایرناحجت الاسلام روح الله بیگی روز چهارشنبه درگفت و گوافزود: رهبر معظم انقلاب با پیش بینی ظرفیت ها و توانمندی ها و تهدیدها، برای هر سال شعاری را طراحی ...

پیارم- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مکمل و لازم و ملزوم یکدیگرند.

به گزارش پیارم به نقل از ایرناحجت الاسلام روح الله بیگی روز چهارشنبه درگفت و گوافزود: رهبر معظم انقلاب با پیش بینی ظرفیت ها و توانمندی ها و تهدیدها، برای هر سال شعاری را طراحی می کنند که تحقق این شعارها ملت ایران را به سوی پیشرفت و توسعه و سربلندی و افتخار رهنمون شده است.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان، رهبر معظم انقلاب امسال را سال تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند که نشان از اهمیت این دوره از انتخابات دارد.

حجت الاسلام بیگی با تاکید بر نقش و اهمیت مردم در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در ۳۴ سال گذشته، گفت: در شرایطی که دشمنان از هر سو، ایران اسلامی را تحت فشار سیاسی و اقتصادی قرار داده اند، حضور پرشکوه و آگاهانه مردم در صحنه و برنامه ریزی منطقی دولت، تنها وسیله ای است که می تواند تمام توطئه های دشمنان را خنثی کند.

وی گفـت: مخاطب پیام رهبر معظم انقلاب، علاوه بر ملت فهیم ایران، مسوولان نظام هستند که باید زمینه حضور مشارکت مردم در تمام صحنه ها اعم از سیاسی و اقتصادی را فراهم بیاورند.

بیگی لزوم همگامی و همکاری قوای سه گانه کشور را از ضرورت های اساسی شرایط کنونی دانست و افزود: بی شک مردم، دولت و مجلس در کنار یکدیگر ، امسال تابلوی زیبایی از تلاش، کوشش و مشارکت، عزت و سربلندی ملت ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3452

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.