پیارم – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، از حضور فعالان گردشگری این منطقه در نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفرˈAITFˈ باکو به منظور معرفی توانمندی های آن خبر داد. به گزارش پیارم به نقل ارروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس،ˈصادق نجفیˈ گفت: گروهی از آژانس های گردشگری، آموزشگاه ها و موسسه ...

پیارم – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، از حضور فعالان گردشگری این منطقه در نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفرˈAITFˈ باکو به منظور معرفی توانمندی های آن خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل ارروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس،ˈصادق نجفیˈ گفت: گروهی از آژانس های گردشگری، آموزشگاه ها و موسسه های صنایع دستی، سرمایه گذاران پروژه های گردشگری و فعالان این صنعت در نمایشگاه گردشگری باکو حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه که ۱۵ تا ۱۷ فروردین با حضور بیش از ۵۰ کشور جهان در شهر باکو برگزار می شود، منطقه آزاد ارس نیز به معرفی توانمندی خود در حوزه گردشگری و صنایع وابسته به آن می پردازد.

نجفی با اشاره به اینکه افزایش حضور در جمهوری آذربایجان یکی از اهداف منطقه آزاد ارس است، اظهار کرد: نقش این منطقه در توسعه مناسبت های اقتصادی و تجاری با کشورهای هسمایه پررنگتر خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات اخیر در توسعه زیرساخت های لازم برای آسان سازی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و اقتصادی در این منطقه گفت: تحولات بزرگی در حوزه توسعه صنعت گردشگری و خدمات هتلینگ با احداث هتل ها، هتل آپارتمان ها، مراکز تجاری، خدماتی، تفریحی و ورزشی روی داده و در حال گسترش است.

منطقه آزاد ارس علاوه بر یک محدوده متصل در جلفا(مرز نخجوان)، دارای سه محدوده منفصل در ˈنورودوزˈ (مرز ارمنستان)،ˈخداآفرینˈ(جانانلو) و محدوده ˈقلی بیگلوˈ در مرز جمهوری آذربایجان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3448

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.