پیارم- استاندار سمنان گفت: با ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی و بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی ، سمنان در بین استانهای کشور در رتبه اول تا سوم ساخت و ساز قرار دارد. ˈ به گزارش پیارم به تقل از ایرنا عباس رهیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو افزود: این استان در احداث ...

پیارم- استاندار سمنان گفت: با ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی و بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی ، سمنان در بین استانهای کشور در رتبه اول تا سوم ساخت و ساز قرار دارد.

ˈ به گزارش پیارم به تقل از ایرنا عباس رهیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو افزود: این استان در احداث مسکن در رتبه اول قرار دارد و در صدور سند و تقسیط بانکی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: سهمیه استان سمنان در ساخت مسکن مهر ۱۵هزار واحد مسکونی بود و با تلاش مسوولان و همکاری مردم ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در این استان ساخته شده است.

رهی افزود: حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تاکنون در استان سمنان افتتاح شده و بقیه واحدهای در حال ساخت نیز نهایی و امسال افتتاح می شود.

استاندار سمنان در خصوص عملکرد شهرستان ها در قالب مسکن مهر گفت: در سایت سمنان تکمیل واحدهای مسکن مهر در حال اتمام است و در ساخت و ساز مسکن مهر شهرستان سمنان رتبه اول، دامغان دوم، شاهرود سوم، گرمسار چهارم، مهدیشهر پنجم، آرادان ششم و میامی رتبه هفتم را به خود اختصاص داده اند و تلاش می شود پروژه مسکن مهر تا پایان سال تکمیل شود.

رهی اظهار کرد: استان سمنان در ساخت و ساز مسکن مهر حماسه بزرگی را خلق کرد و خدمات بزرگی از قبیل آب، برق و گاز در همه سایت ها موجود است و برای گازرسانی به پروژه مسکن خودساز در سمنان و شاهرود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی گفت: سه مدرسه نیز با ۵۰ میلیارد ریال هزینه آماده افتتاح است و در مسکن مهر ۱۱ مدرسه ساخته می شود که در مجموعه قریب ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

رهی افزود در مسکن مهر استان سمنان ۱۰ مسجد و سه پاسگاه انتظامی و یک بیمارستان خصوصی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال با همیاری پزشکان ساخته می شود.

استاندار سمنان خدمات دولت خدمتگزار به مردم استان سمنان را حماسه ای عظیم دانست و تاکید کرد: این حماسه با جدیت مسوولین زیر سایه ولایت و رهبری انجام می شود و مردم مستحق ارائه بهترین خدمت هستند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3445

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.