پیارم- معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: براساس مجوزهای اخذ شده در سال ۹۱، ‌بالغ بر یکهزار مجوز استخدام اخذ شد. به گزارش  پیارم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، ˈداود شاهانی ˈ (تراب ) افزود: به منظور رعایت عدالت استخدامی و نیل به اهداف پیش بینی شده، تیمی ...

پیارم- معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: براساس مجوزهای اخذ شده در سال ۹۱، ‌بالغ بر یکهزار مجوز استخدام اخذ شد.

به گزارش  پیارم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، ˈداود شاهانی ˈ (تراب ) افزود: به منظور رعایت عدالت استخدامی و نیل به اهداف پیش بینی شده، تیمی متشکل از کارشناسان اداره کل اموراداری و رفاه کارکنان و دفتر تشکیلات و بهبود روش ها با تشکیل بانک سئوالات و اخذ راهنمایی های اعضای هیات ارزشیابی و انتصاب با حضور در ادارات کل استان ها، آزمون های استخدامی برگزار کردند و حائزین شرایط جهت انجام مصاحبه تخصصی وطی مراحل گزینش به استان ها معرفی شدند.

وی یادآورشد با انجام فراخوان محدود در ستاد مرکزی نیز اقدام به برگزاری آزمون شد که برای ۳۴ مجوز استخدامی بالغ بر ۵۰۰ نفر شرکت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3443

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.