کیش- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: واقعیت این است که جزیره کیش از لحاظ امنیت اخلاقی و اجتماعی در صدر بهترین هاست. به گزارش ایرنا،ˈمحمد شریف ملک زادهˈ روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۲ در مرکز همایش های بین المللی کیش ...

کیش- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: واقعیت این است که جزیره کیش از لحاظ امنیت اخلاقی و اجتماعی در صدر بهترین هاست.

به گزارش ایرنا،ˈمحمد شریف ملک زادهˈ روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۲ در مرکز همایش های بین المللی کیش افزود: خانواده های ما محیط های امن را برای سفر انتخاب می کنند و کیش به معنی واقعی برای ˈ گردشگری خانواده ˈ و ˈ گردشگری اسلامی ˈ بسیار مناسب است.

وی با اشاره اینکه احترام به شعائر دینی در کیش به خوبی رعایت می شود، گفت: روزی سفر به کیش فقط برای سرمایه داران و سرمایه گذاران امکان پذیر بود و خیلی ها آرزوی سفر به این منطقه را داشتند.

ملک زاده تاکید کرد: کیش با ۲۸ هزار نفر جمعیت از ابتدای تعطیلات تاکنون پذیرای ۲۱۲ هزار مسافر بوده که نشان از توان و تفکر مدیریتی این سازمان و برنامه ریزی بسیار خوب دستگاه های اجرایی بوده و با انجام این مهم امروز با زحمات این عزیزان، سفر به این منطقه برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر شده است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به دیدار اعضای ستاد دایمی تسهیلات سفرهای کشور با رهبری در پایان سال گذشته یادآوری کرد: درپی دستورات رهبری مبنی بر نوروز پر نشاط برای مردم، جشنواره ملی صدای بهار در۳۱ استان و مناطق آزاد کشور برگزار و مردم و گردشگران نوروزی از این جشنواره استقبال بسیار خوبی کردند.

وی با اشاره به رشد ۴۸ درصدی سفرهای نوروزی سالجاری اظهارکرد: در این جشنواره ها علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی که برگزار شد، فروش هنرهای سنتی، صنایع دستی، پوشاک اقوام و آداب و رسوم عشایر بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و با داشتن ۴۷ هتل با ظرفیت ۱۲ هزار تخت، ۱۶۹ باب رستوران، ۵۱ دفتر خدمات مسافرتی، ۲۰ باشگاه دریایی، بزرگترین پیست دوچرخه سواری کشور و … یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3437

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.