پیارم –  بسیاری از خانواده های ایرانی امروز(سه شنبه) ۱۳ فروردین براساس یک رسم دیرینه با حضور در بوستان ها و مناطق سرسبز شهری و روستایی، روز طبیعت را گرامی داشتند. به گزارش پیارم  از نخستین ساعات صبح امروز مردم نقاط مختلف استان از جمله حاجی آباد با آماده کردن وسایل مورد نیاز، خود را ...

پیارم –  بسیاری از خانواده های ایرانی امروز(سه شنبه) ۱۳ فروردین براساس یک رسم دیرینه با حضور در بوستان ها و مناطق سرسبز شهری و روستایی، روز طبیعت را گرامی داشتند.

به گزارش پیارم  از نخستین ساعات صبح امروز مردم نقاط مختلف استان از جمله حاجی آباد با آماده کردن وسایل مورد نیاز، خود را به بوستان ها و مناطق سرسبز شهری و روستایی رساندند تا یک روز بیادماندنی را در کنار خانواده تجربه کنند.

اکنون پارک های و مکانهای تفریحی حاجی آباد  از جمله آبشار تزرج، چشمه سبز پوشان برغنی، کهه چاه تر، فارغان و دهنه میمند و دیگر مناطق مملو از خانواده هایی است که به صورت گروهی در این مکان حضور دارند و از طبیعت بهاری آن بهره می گیرند.

در این میان حضور کودکان در جمع خانواده و همهمه آنان بر نشاط و شادابی این فصا افزوده است در حالی که در گوشه دیگر، برخی از بزرگترهای خانواده به بازی های مختلف ورزشی مشغول هستند.

تماشای مظاهر زیبایی خلقت چون کوه، دشت، رودخانه و گیاهان می تواند روح انسان را تلطیف کرده و پس از چند روز تعطیلی و استراحت او را برای آغاز دوباره فعالیت های روزمره آماده سازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3434

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.