تهران – محمود احمدی نژاد همزمان با روز طبیعت، با حضور در مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس و یکی از ایستگاه های آتش نشانی تهران بزرگ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز، در جریان روند خدمات ‌رسانی آن ها قرار گرفت. رییس جمهوری، روز سه‌شنبه به صورت سرزده در مرکز و ستاد ...

تهران – محمود احمدی نژاد همزمان با روز طبیعت، با حضور در مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس و یکی از ایستگاه های آتش نشانی تهران بزرگ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز، در جریان روند خدمات ‌رسانی آن ها قرار گرفت.

رییس جمهوری، روز سه‌شنبه به صورت سرزده در مرکز و ستاد فرماندهی اطلاعات اورژانس و ایستگاه شماره یک منطقه یک سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، حضور یافت و با مسوولان این مراکز گفت و گو کرد و در جریان روند خدمات‌ و امدادرسانی‌های آن ها قرار گرفت.

مسوولان مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران در جریان این بازدید توضیحات و گزارشاتی در خصوص روند امداد رسانی و خدمات به مردم بویژه مسافران نوروزی را ارایه کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر احمدی نژاد همچنین با برتن کردن لباس مخصوص اورژانس ۱۱۵ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اورژانس تهران از جمله بخش ارتباطات و منطقه مرکز اورژانس، از نزدیک با کارکنان این مرکز گفت و گو کرده و به آنان خدا قوت گفت.

مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران بزرگ دارای ۱۴۱ پایگاه است، همچنین این مرکز از یک پایگاه امداد هوایی با هلی‌کوپترهای مجهز برخورداراست که روزانه به طور متوسط ۱۵۰۰ مأموریت اورژانسی پیش ‌بیمارستانی صورت می‌دهند.

احمدی نژاد، همچنین در جریان بازدید سرزده از ایستگاه شماره یک منطقه یک سازمان آتش نشانی تهران در پیامی خطاب به تمامی کارکنان سازمان های آتش نشانی کشورگفت: با هوشیاری و دلسوزی شما کارکنان عزیز، آرامش خوبی در فضای زندگی مردم حاکم شده و مردم با اطمینان خاطر به مسافرت می روند.

رییس جمهوری، پس از بازدید سرزده از مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران، از ایستگاه شماره یک منطقه یک سازمان آتش نشانی تهران نیز بازدید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد افزود: مردم با این اطمینان که شما در مواقع خطر و حادثه در کنار و پشتیبان آنان هستید در ایام نوروز به مسافرت می روند و این جانب از اینکه شما ایام سال نو را سر کار و مشغول خدمت رسانی بودید، صمیمانه از همه شما تقدیر و تشکر می کنم و برای شما و خانواده های شما آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

احمدی نژاد در پایان این پیام تبریک که از طریق سامانه ارتباطی سازمان آتش نشانی خطاب به تمامی نیروها و کارکنان این سازمان اعلام شد، سالی پرموفقیت و سربلندی را برای نیروهای این سازمان آرزو کرد.

در جریان این بازدید مسوولان سازمان آتش نشانی گزارشی از اقدام های صورت گرفته در ایام نوروز و همچنین چهارشنبه آخر سال ارایه کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3433

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.