کیش- رئیس کمیته تشریفات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۲ کیش گفت: تاثیر تشریفات در کسب رضایتمندی گردشگران مهم و غیرقابل انکار است. سید ˈابراهیم شربیانیˈ شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ˈتشریفات مجموعه ای از احترام استˈ، افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعتقاد به این اصل همواره در ...

کیش- رئیس کمیته تشریفات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۲ کیش گفت: تاثیر تشریفات در کسب رضایتمندی گردشگران مهم و غیرقابل انکار است.

سید ˈابراهیم شربیانیˈ شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ˈتشریفات مجموعه ای از احترام استˈ، افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعتقاد به این اصل همواره در نشست با مسوولان کمیته های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خصوصا کمیته تشریفات تاکید دارند که در برخورد با مسافران و گردشگران باید به گونه ای رفتار کنیم که شان این عزیزان در جزیره کیش چه در مراودات عام و هم در موارد خاص امری بسیار مهم تلقی گردد.

وی با اشاره به اینکه، نکته حائز اهمیت در تشریفات رعایت احترام و فراهم نمودن زمینه های راحتی فرد مقابل است تصریح کرد: خوشبختانه در این حوزه با توجه به اعتقادی که مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش به اهمیت و تاثیر ˈتشریفاتˈ در کسب رضایتمندی گردشگران دارد، جایگاه بسیار خوبی در مناطق گردشگری کشور به دست آورده است و رضایت مندی مسافران هنگام خروج از این جزیره زیبا موید این نکته است.

به گفته شربیانی، مسوولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در نشست های متعدد و مستمری که از ابتدای نیمه دوم سال ۹۱ داشتند تمهیدات مناسبی را برای پاسخ به نیازهای گردشگران از بدو ورود به کیش تا لحظه خروج این عزیزان پیش بینی کردند.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این مطلب که متاسفانه بسیاری از نارضایتی ها به دلیل درک نادرست از شرایط طرف مقابل است، تبیین کرد: توجه به اصول تشریفات ضمن ایجاد ˈآرامش، احساس امنیت و احترام برای طرف مقابلˈ زمینه های بروز همکاری را فراهم می آورد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش و بخش خصوصی با همدلی و وحدت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت رسانی صادقانه و مطلوب به گردشگران به کار خواهند بست.

رئیس کمیته تشریفات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد از مسافرانی که در ایام نوروز ۹۱ ˈمقصد گردشگریˈ خود را جزیره کیش انتخاب کرده بودند از عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش ابراز رضایت کردند.

شربیانی با بیان این مطلب که بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر در ایام نوروز سال ۱۳۹۱ به جزیره زیبای کیش سفر کردند، پیش بینی کرد: حدود ۳۰۰ هزار مسافر از ۲۵ اسفندماه سال ۹۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری از این جزیره مرجانی بازدید کنند.

جزیره زیبای کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.ک/۴

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3421

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.