جامعه بازرگانی امارات باور دارد با اجرای تحریم‌ها علیه ایران دچار ضرر شده و حتی در تجارت با کشورهایی که با دیدگاه وسواسی به‌دنبال اجرای این تحریم‌ها هستند، دچار خلل شده است. به گزارش پیارم به نقل از پایگاه نشنال امارات عربی متحده، تجار سرشناس هشدار می‌دهند که تحریم‌های ضد ایرانی ایالات متحده در حال ...

جامعه بازرگانی امارات باور دارد با اجرای تحریم‌ها علیه ایران دچار ضرر شده و حتی در تجارت با کشورهایی که با دیدگاه وسواسی به‌دنبال اجرای این تحریم‌ها هستند، دچار خلل شده است.

خبرگزاری فارس: تحریم‌های ایران به اقتصاد امارات ضربه زده است

به گزارش پیارم به نقل از پایگاه نشنال امارات عربی متحده، تجار سرشناس هشدار می‌دهند که تحریم‌های ضد ایرانی ایالات متحده در حال آسیب زدن به اقتصاد امارات است. این مطلب در دیدار مقامات آمریکایی و اماراتی در ابوظبی عنوان شده است.

جامعه بازرگانی امارات باور دارد با اجرای تحریم‌ها دچار ضرر شده و حتی در تجارت با کشورهایی که با دیدگاه وسواسی به‌دنبال اجرای این تحریم‌ها هستند، دچار خلل شده است.

«عبدالعزیز الغریر»، یکی از تجار دوبی که در این دیدار حضور داشته است اظهار داشت: «ما در دیداری خصوصی در خصوص ایران صحبت کردیم. امارات هجدهمین شریک بزرگ تجاری آمریکاست و ما برای این رابطه ارزش قائل بوده و به تحریم‌های بین‌المللی احترام می‌گذاریم. اما در عین حال، منافع جامعه بازرگانی امارات هم باید مورد توجه قرار گیرد.»

فرناندز، رئیس گروه آمریکایی که به امارات سفر کرده بود در خصوص اعتراضات به تحریم‌های ایران سکوت کرد. وی با این حال مدعی شد که روابط اقتصادی بین امارات و آمریکا عالی است و بهتر هم خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3411

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.