عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حماسه واقعی ملت ایران زمانی رقم می‌خورد که این انتخابات با حضوری حداکثری و با کمترین میزان تنش و در صلابت و عزت‌مندی برگزار شود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری امروز در نشستی، نامگذاری سال ۱۳۹۲ به سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ...

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حماسه واقعی ملت ایران زمانی رقم می‌خورد که این انتخابات با حضوری حداکثری و با کمترین میزان تنش و در صلابت و عزت‌مندی برگزار شود.

خبرگزاری فارس: حماسه سیاسی با حضور حداکثری در انتخابات رقم می‌خورد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری امروز در نشستی، نامگذاری سال ۱۳۹۲ به سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام رهبری را در راستای جامه عمل پوشاندن به برنامه‌های کلان و بالادستی نظام با رویکرد مقابله با تهدیدها و افزایش کارآیی دستگاه‌های مختلف کشور در رسیدن به ایرانی پیشرفته و توسعه‌یافته ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تلفیق عنوان حماسه برای دو عرصه مهم مواجهه جمهوری اسلامی ایران با زورگویان غربی و مستکبران عالم یک کارویژه‌ای است که رهبری معظم انقلاب از مردم و مسئولان انتظار عملیاتی شدن آن را دارند، ادامه داد: خلق حماسه نیازمند به مجاهدت آحاد جامعه دارد، بنابراین دو دغدغه مهم اقتصادی و سیاسی در جامعه باید کانون وفاق عمومی و ایجاد همگرایی ملی به منظور مهار مشکلات این حوزه‌ها باشد و در عین حال باید شاخص‌های انقلاب اسلامی را به جایگاه بالاتری ارتقا بخشیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران سوابق تاریخی و درخشان گوناگونی در زمینه ایجاد حماسه‌های بزرگ و افتخارآفرین در کارنامه وجودی خودش دارد، خاطرنشان کرد: نگاهی به این تاریخ طی شده نشان می‌دهد که هرگاه به حاکمیت اخلاق و منطق در جامعه پرداخته‌ایم و نگاه درست و اصولی به ظرفیت‌های بزرگ معنوی و اعتقادی‌مان داشته‌ایم، حماسه‌های کلان خلق کرده‌ایم و بدون شک می‌توان سال ۹۲ را نیز با اتکای به معنویت، ایثار، مجاهدت و صبر و قناعت به سالی پرشور در حافظه ماندگار ملت ایران بدل کرد.

آشوری با بیان اینکه سال ۹۲ به لحاظ برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همین طور برگزاری انتخابات شوراها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: همه ما می‌دانیم که با توجه ارزش‌آفرینی ویژه‌ای که انتخابات و اتکای به آرای مردم در قوام نظام اسلامی دارد، دشمنان تمرکز خاصی بر این انتخابات قرار داده‌اند.

به گفته وی، حماسه واقعی ملت ایران زمانی رقم خواهد خورد که این انتخابات با حضور حداکثری و با کمترین میزان تنش و در صلابت و عزت‌مندی برگزار شود تا بتوانیم از این رهگذر، گام‌های با ثباتی را در زمینه مهار مشکلات اقتصادی مردم و مقابله با تهدیدات برداریم.

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های عظیم سیاسی و اقتصادی کشورمان در عرصه‌های داخلی و جهانی اشاره کرد و اذعان داشت: به فعلیت رساندن این استعدادها و قابلیت‌ها در گرو استفاده مناسب از نیروی جوان جامعه و برنامه‌ریزی معقول و با ثبات در کشور است که باید سال ۹۲ را سال تمرکز بر مهار بیکاری و گرانی قرار دهیم تا جامعه فرصت‌های لازم برای شکوفایی بخش‌های مختلف را در خود ببیند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3408

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.