جاسک-مدیر عامل شرکت سهامی زراعی دشت جگین گفت:برداشت هندوانه بهاره از زمین های کشاورزی دشت جگین از توابع این شهرستان آغاز شد. موسی صادقی جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰ هزار تن هندوانه از یکهزار و ۵۰۰ هکتار زمین های این منطقه برداشت شود که۱۵ ...

جاسک-مدیر عامل شرکت سهامی زراعی دشت جگین گفت:برداشت هندوانه بهاره از زمین های کشاورزی دشت جگین از توابع این شهرستان آغاز شد.

موسی صادقی جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰ هزار تن هندوانه از یکهزار و ۵۰۰ هکتار زمین های این منطقه برداشت شود که۱۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی خاطر نشان کرد:تا کنون یکهزار و ۴۰۰ تن هندوانه برداشتی از دشت جگین به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به عراق ، ترکیه ، قبرس ، آذربایجان و بقیه هندوانه ها به استانهای اصفهان ، تهران ، کرمانشاه،یزد،خراسان رضوی،ارومیه و تبریز ارسال شده است.

دشت جگین دوهزارو ۱۰۰هکتار زمین کشاورزی دارد که دو هزار هکتار از این زمین ها زیر کشت محصولات باغی از جمله هندوانه ، انبه ، خرما ، گواوا ، زیتون و چیکو ، کنار پیوندی و گوجه داربستی است.

شهرستان جاسک با بیش از ۵۰هزار نفر جمعیت، هفت هزار و ۵۰۰ هکتار زمین زیر کشت هندوانه ، صیفی جات و تنباکودارد و در ۳۲۰کیلومتری شرق بندر عباس استان هرمزگان واقع است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3404

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.