رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام«جهادسیاسی،جهاد اقتصادی»،گفت:امروز حماسه اقتصادی به معنای جهاد اکبر و حماسه سیاسی به معنای جهاد افضل است. به گزارش پیارم رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد دوشنبه ۶ فروردین ۹۲ ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام«جهادسیاسی،جهاد اقتصادی»،گفت:امروز حماسه اقتصادی به معنای جهاد اکبر و حماسه سیاسی به معنای جهاد افضل است.

به گزارش پیارم رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد دوشنبه ۶ فروردین ۹۲ ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۲ به نام«جهادسیاسی،جهاد اقتصادی»،حضور در عرصه های ملی و شرکت در آن را نوعی جهاد سیاسی علیه دشمن دانست و تاکید کرد: دشمنان با توطئه های مختلف تلاش می کنند که رونق را از صحنه های ملی بگیرند و لذا نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.وی ایجاد تفرقه بین صفوف ملت را توطئه دیگر دشمنان دانست و با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که ملت را از نظام مایوس کنند افزود:به برکت خون شهداءحضور پررنگ و همیشگی مردم در عرصه های ملی، این تو طئه هارا ناکام گذاشته است.حجت الاسلام فوادیان با اشاره به نامگذاری سال، پیشرفت یک کشور را به چهار مقوله مهم و اساسی عنوان کرد و افزود:جهاد اقتصادی،جهاد سیاسی،جهاد نظامی و جهاد علمی که در این میان هسته ی مرکزی همه ی جهادها،جهاد اقتصادی و سیاسی است که معظم له امسال را به این نامها نامگذاری نمود چرا که در موقعیت امروزی جهاد اقتصادی به معنای جهاد اکبر و جهاد سیاسی به معنای جهاد افضل است .

وی با بیان این که واژه ی جهاد به معنای تلاش مضاعف و مجدانه است، اظهارکرد: جهاد به این معناست که دشمن مقابل ماست و باید با او به مبارزه برخیزیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت حاجی آباد، دسته بندی جهاد از نگاه بزرگان را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاد اقتصادی در عرصه های بین المللی و سیاسی نقش ویژه ای برای ما و دشمنان دارد چرا که امروز دشمنان همه توان خود را در این عرصه ها بکار بستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ورود جدی به عرصه ی جهاد اقتصادی قدم هایی برداشته شده اما کافی نیست و باید در این راستا مسئولین تمام توان خود را بکار ببندند چرا که از جمله مولفه ها و مطالبات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام فوادیان در ادامه بر لزوم ایمان به خدا ، دشمن شناسی، ولایت طلبی، بصیرت افزایی، اعتماد به نفس و بی اعتمادی به بیگانگان، بالابودن آستانه ی تحمل مردم، حضور یکپارچه ی مردم در شرایط دفاعی، انسجام داخلی در شرایط دفاعی و تاکید بر صلح و امنیت، افزایش نیروی انسانی به لحاظ کمی و کیفی، خودکفایی و الهام بخشی و آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمنان تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3390

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.