مدیرکل زندان‌های هرمزگان بر اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی همراه با نوآوری و خلاقیت در زندان‌های استان تاکید کرد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ اکبر سلیمانی در دیدار نوروزی با کارکنان زندان مرکزی بندرعباس ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: باید با تحلیل و بررسی برنامه‌های سال قبل، کاستی‌ها را ...

مدیرکل زندان‌های هرمزگان بر اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی همراه با نوآوری و خلاقیت در زندان‌های استان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: اجرای برنامه‌های اصلاحی در زندان با نوآوری همراه باشد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ اکبر سلیمانی در دیدار نوروزی با کارکنان زندان مرکزی بندرعباس ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: باید با تحلیل و بررسی برنامه‌های سال قبل، کاستی‌ها را رفع و با اجرای برنامه‌های کاربردی و خلاقانه زمینه بهبود و ارتقا برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و همچنین جذب حداکثری مددجویان را فراهم کرد.

وی خواستار اشاعه فرهنگ نوآوری در مجموعه تحت مدیریتش شد و افزود: ایجاد خلاقیت و نوآوری در کارها علاوه بر اینکه قدرت ماندگاری و نفوذ برنامه‌ها در مددجویان را بیشتر می‌کند، زمینه دستیابی به اهداف سازمانی  را نیز تسهیل می‌کند و امروز زمینه و فرصت لازم برای بروز خلاقیت کارکنان در زندان‌های هرمزگان فراهم است.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: باید این بخش را بیش از پیش تقویت کرد چرا که اجرای منظم و مستمر برنامه‌های فرهنگی موجب دستیابی به اهداف کلان سازمانی می‌شود.

سلیمانی در پایان از زحمات یک ساله همه کارکنان تقدیر و تشکر کرد و با آرزوی سالی همراه با سلامتی و موفقیت از کارکنان خواست با تلاش و انگیزه مضاعف در سایه همدلی برای ارتقا جایگاه سازمانی کوشش کنند.

در ادامه مرسل‌پور مدیر زندان مرکزی بندرعباس نیز به ارائه آمار و عملکردی از برنامه‌های سال قبل پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3385

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.