دو تن از اعضای جامعتین عنوان کردند؛ که جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هنوز ورود مصداقی به بحث نامزدهای انتخاباتی نداشته اند. آیت‌الله ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوالی درباره حمایت مصداقی جامعه مدرسین از یک نامزد یا گروه سیاسی در انتخابات، ...

دو تن از اعضای جامعتین عنوان کردند؛ که جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هنوز ورود مصداقی به بحث نامزدهای انتخاباتی نداشته اند.

خبرگزاری فارس: جامعتین هنوز وارد بحث مصداقی در انتخابات نشده‌اند/ تلاش برای وحدت میان اصولگرایان

آیت‌الله ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوالی درباره حمایت مصداقی جامعه مدرسین از یک نامزد یا گروه سیاسی در انتخابات، اظهارداشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان یک حزب سیاسی با هیچ گروه و تشکلی همکاری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه هنوز به طور مشخص جامعه مدرسین وارد بحث مصداقی در انتخابات نشده است، افزود: اگر تشکل سیاسی در مسیر خط رهبری و انقلاب باشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این باره به این تشکل‌ها می‌تواند راهنمایی و یا کمک برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی از اعضای جامعه روحانیت مبارز نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: جامعتین هنوز به صورت مصداقی وارد حمایت از هیچ گروه سیاسی نشده است.

وی افزود: تمام احزاب و گروه‌های سیاسی محوریت جامعتین را برای وحدت پذیرفته‌اند و تلاش جامعتین نیز وحدت بین تمام اصولگرایان است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: تا کنون جامعتین وارد حمایت مصداقی از هیچ نامزد یا ائتلافی نشده‌اند و این دو تشکل در حال صحبت با نامزدهای مختلف انتخابات ریاست‌جمهوری و به وحدت رسیدن تشکل‌های اصولگرای سیاسی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3374

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.