پیارم: سرگرد سالاری عنوان کرد : اردوی راهیان‌نوربهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا برای بسیجیان است.   به گزارش پیارم، ۸۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر  با حضور مسئولان سپاه این شهرستان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند. سرگرد سالاری در حاشیه این استقبال در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگارپیارم، اردوی ...

پیارم: سرگرد سالاری عنوان کرد : اردوی راهیان‌نوربهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا برای بسیجیان است.

 

به گزارش پیارم، ۸۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر  با حضور مسئولان سپاه این شهرستان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند.

سرگرد سالاری در حاشیه این استقبال در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگارپیارم، اردوی راهیان‌نور را بهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا برای بسیجیان دانست و گفت: حماسه و افتخار آفرینی جوانان و دانش‌آموزان برومند انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس موجب بر هم زدن بسیاری از معادلات جهان استکبار شد.

وی افزود:‌ این حماسه‌ها و افتخار آفرینی‌ها هرگز از ذهن ملت ایران و نسل‌های آینده فراموش نخواهد شد و تا ابد در ذهن و خاطره ملت رشید و شهید پرور ایران ماندگار خواهد ماند و این اردوهای راهیان‌نور در این برهه حساس از تاریخ بهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا برای دانش‌آموزان است که جوانان و دانش‌آموزان با این ارزش‌ها و حماسه‌ها آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در بخش دیگری از سخنان خود اردوی راهیان‌نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور دانست و تأکید کرد: اردوی راهیان‌ نور برای پرورش افکار و اندیشه جوانان و آشنا کردن آن‌ها با فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به لحاظ ایجاد فضای معنوی خاص موجب یک تحول درونی در افراد خواهد شد، چراکه این سفر معنوی بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است که با هدف آشنایی با سیره شهدا، بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه‌ریزی شده است.

سالاری تعداد بسیجیان برادر این دوره را ۴۰ نفر  و خواهر را ۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: بسیجیان  این دوره در قالب یک کاروان و با ۲ دستگاه اتوبوس اعزام ‌شدند که با توجه به هماهنگی‌های لازم در هر اتوبوس یک روحانی، مربی آموزشی و یک راوی با تجربه دفاع مقدس اعزام می‌شود و بسیجیان از یادمان‌های شلمچه، اروند کنار، طلائیه، هویزه و بازدید کرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3370

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.