همدان – نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در نشست های مختلف، ویژگی های فرد اصلح را بیان کردند که همین موضوع می تواند چراغ راهی برای تطبیق نامزدهای انتخابات با این مولفه ها باشد. ˈ علی نعمت چهار دولیˈروز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بااشاره به اینکه رییس جمهوری ...

همدان – نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در نشست های مختلف، ویژگی های فرد اصلح را بیان کردند که همین موضوع می تواند چراغ راهی برای تطبیق نامزدهای انتخابات با این مولفه ها باشد.

ˈ

علی نعمت چهار دولیˈروز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بااشاره به اینکه رییس جمهوری آینده باید مجری قوانینی باشد که به مصلحت کشور است، افزود: رییس جمهوری بعنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور باید طبق قانون اساسی دارای ویژگی های برجسته ای از جمله ولایت پذیری، تعهد و فرمانبری از ولی فقیه باشد.

نماینده ملایر در خانه ملت اظهار داشت: بالاترین مقام اجرایی کشور به معنای واقعی و در عمل باید پیرو ولی فقیه باشد در غیر این صورت، کشور از مسیر اصلی خود خارج و با مشکلات بی شماری مواجه می شود.

وی اضافه کرد: فرد اصلح در کنار اعتقاد به دیدگاه های شخصی خود باید موضوع تفکر جمعی و جمع نگری را به مصالح شخصی، قومی، قبیله ای و طایفه ای ترجیج دهد.

چهاردولی تاکید کرد:داوطلبان ریاست جمهوری باید با معادلات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی داخلی و خارجی آشنا باشند و از توان فکری مشاوران و متخصان زبده نیز بهره گیرند.

وی اظهار داشت: رییس جمهوری باید مانند نمونه های اخیر فاصله خود را با مردم کاسته و با حضور در بطن مردم از نزدیک مشکلات و کمبودها و نیازهای مردم را حس و برای رفع آنها چاره اندیشی کند.

نماینده ملایر در خانه ملت گفت: رییس جمهوری باید اهل قانون باشد و به قانون تصویب شده احترام بگذارد.

وی افزود: اطرافیان رییس جمهوری شامل وزرا، معاونان و مشاوران باید از بین متخصصین، پاکترین و صالح ترین افراد انتخاب شوند تا وی را در پیشبرد اهداف و چشم انداز نظام یاری کنند.

چهاردولی تصریح کرد: کمبود آب شرب و کشاورزی از مشکلات روستانشینان است و در صورتی که رییس جمهوری برای رفع این مشکل برنامه ریزی مناسبی نداشته باشد تا۱۰ سال آینده کشاورزی و دامداری بدلیل نبود آب از بین می رود.

وی بیان کرد: در صورت کمبود آب، تولید بطور کامل از بین رفته و روستاییان به جای تولید کننده به مصرف کننده تبدیل می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3368

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.