کرج- رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با توجه به حجم بالای تقاضای داخلی و خارجی این موسسه برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود در سال ۹۲ برنامه ریزی کرده است. ˈ هادی قدکچیˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون حجم تقاضا از سوی ...

کرج- رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: با توجه به حجم بالای تقاضای داخلی و خارجی این موسسه برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود در سال ۹۲ برنامه ریزی کرده است.

ˈ

هادی قدکچیˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون حجم تقاضا از سوی کشورهای دیگر برای خرید واکسن از این موسسه بالا است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال در پیام نوروزی رهبری بر تلاش بیشتر در عرصه اقتصادی تاکید شده، محققان این موسسه به طور قطع در حوزه کاری خود برای رسیدن به نتیجه بهتر گام برخواهند داشت.

قدکچی اظهارکرد:موسسه سرم سازی رازی بزرگترین مرکز تولید واکسن در غرب آسیاست و اکنون ۹۵ درصد واکسن دامی و ۶۰ درصد واکسن طیور کشور از این موسسه تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه در این موسسه ۱۰۰ هزار واکسن و سرم درمانی مار و عقرب زدگی تولید می شود، افزود: با توجه به فعالیت های گسترده تولیدی و تحقیقاتی، اکنون ارتباط وسیعی بین موسسه رازی و سایر مراکز و مجامع علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور برقرار است.

وی اظهارکرد: این موسسه دارای دانش فنی بالایی در زمینه تولید سرم و واکسن است و اکنون بسیاری از کشورها خواستار انتقال و استفاده از این دانش هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3362

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.