سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: ایجاد فضای پرشور انتخاباتی از وظایف روابط عمومی ها می باشد.   به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی هرمز، محمد امین منصوری در نشست با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: همواره ...

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: ایجاد فضای پرشور انتخاباتی از وظایف روابط عمومی ها می باشد.

 

به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی هرمز، محمد امین منصوری در نشست با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: همواره دشمنان ملت ایران اسلامی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات نیروهای خود را متحد کرده اند اما تاریخ نشان می دهد که هیچگاه مردم با بصیرت ما فریب آنها را نخورده اند.

وی افزود: روابط عمومی دستگاهی تخصصی برای آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی صحیح و به موقع است که باید افکار عمومی را تنویر و متوجه اقدامات دشمن نماید.

منصوری ایجاد فضای پر شور و نشاط انتخاباتی در میان کارکنان و ارباب رجوع ادارات را از وظایف روابط عمومی ها دانست و بیان داشت: باید زمینه های برگزاری انتخاباتی با شکوه تر از همیشه در هرمزگان فراهم شود و این زمینه سازی از وظایف ذاتی و اساسی روابط عمومی ها است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ادامه داد: وقتی سخن از انتخابات و وظیفه ملی به میان می آید همواره هرمزگانی های با بصیرت و صاحب اندیشه در خط مقدم قرار گرفته اند و این ظرفیتی ارزشمند است.

مردم سرگردان باید به سمت پل ارتباطی سامد هدایت شوند

وی همچنین بر اطلاع رسانی از خدمات قابل ارائه از طریق مرکز سامد تاکید کرد و ابراز داشت: مرکز سامد در تمامی ایام حتی در تعطیلات نوروز نیز پاسخ گو و دریافت کننده پیام های مردمی می باشد و باید از این ظرفیت که از ابتکارات دولت دکتر احمدی نژاد است بهتر استفاده نمود.

وی با بیان اینکه مردم سرگردان باید به سمت پل ارتباطی سامد هدایت شوند خاطر نشان کرد: سامد می تواند به راحتی و از طریق یک تماس تلفنی، صدای مردم را به گوش مسوولان رسانده و بالعکس پاسخ مسوولان را به مردم منتقل نماید.

منصوری مرکز سامد را به پلی چند محوری تشبیه کرد که تمام پایه های آن استوار شده و آماده ایجاد ارتباط است اما از تمامی محور های آن برای رفت و آمد استفاده نمی شود.

وی در پایان بر تهیه یک برنامه تدوین شده برای شورای روابط عمومی های استان تاکید کرد و افزود: در سال جدید با یک برنامه زمان بندی اهداف را در دو شاخص کلی شامل ارتقا روابط عمومی ها و ارتباط با رسانه ها دنبال می کنیم و در این راستا تمامی اعضای منتخب باید ظرفیت های خود را پای کار بیاورند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3352

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.