پیارم: سرپرست هیئت شنا استان اصفهان گفت: در حدود ۹۰ استخر در سطح استان اصفهان داریم، اما تعداد استخرهایی که در اختیار هیئت شنا و وابسته به خانواده شنا هستند به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند. یه گزارش پیارم به نقل ازفارس حمید شب‌انگیز امروز در اصفهان اظهار کرد: در حدود ۹۰ استخر در سطح ...

پیارم: سرپرست هیئت شنا استان اصفهان گفت: در حدود ۹۰ استخر در سطح استان اصفهان داریم، اما تعداد استخرهایی که در اختیار هیئت شنا و وابسته به خانواده شنا هستند به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند.

خبرگزاری فارس: تعداد استخرهای وابسته به هیئت شنا بسیار کم است

یه گزارش پیارم به نقل ازفارس حمید شب‌انگیز امروز در اصفهان اظهار کرد: در حدود ۹۰ استخر در سطح استان اصفهان داریم، اما در کمال تأسف تعداد استخرهایی که در اختیار هیئت شنا و وابسته به خانواده شنا هستند به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند و بسیاری از این استخر‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در سالی که رو به اتمام است، ضمن احترام به روسای گذشته هیئت اگر نتیجه‌گیری مثبت یا منفی در شنای استان بوده، نتیجه عملکرد این مدیران بوده است، اما امیدواریم سال ۹۲ را بتوانیم پربارتر از سال ۹۱ ادامه دهیم.

سرپرست هیئت شنا استان اصفهان با اشاره به نقاط قوت رشته شنا در سال جاری ادامه داد: در بحث آموزش و استعدادیابی رده‌های سنی کارهای بسیار خوبی انجام دادیم که به طور حتم نتیجه آن‌را در سال آینده با کسب یکی از سکوهای برتر کشور مشاهده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: شیرجه اصفهان به بن بست خورده بود، اما با انتخاب محمدی به عنوان مسئول این کمیته استارت خوبی برای ارتقا این رشته در اصفهان خورد که نتایج آن را به طور قطع برای سال آینده می‌بینیم.

شب‌انگیز با اشاره به سومین قهرمانی پیاپی تیم واترپلو فولاد ماهان تاکید کرد: این قهرمانی با توجه به اینکه خودم هم سرمربی این تیم بودم برای من بسیار خوشایند بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3351

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.