پیارم-نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با همدلی ووحدت برای حل مشکلات مردم تلاش و کوشش کنند. به گزارش پیارم به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، علی کائیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر خطاب به مدیران با بیان اینکه اگر مردم نبودند شما اینجا نبودید، گفت: مسئولان با ...

پیارم-نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با همدلی ووحدت برای حل مشکلات مردم تلاش و کوشش کنند.

خبرگزاری فارس: همدلی و وحدت رمز حل همه مشکلات است

به گزارش پیارم به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، علی کائیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر خطاب به مدیران با بیان اینکه اگر مردم نبودند شما اینجا نبودید، گفت: مسئولان با گشاده‌رویی در برابر مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: من وکیل و نوکر مردم در مجلس شورای اسلامی هستم و از روزی که به مجلس رفته‌ام خود را متعلق به همه مردم چه کسانی که به بنده رای داده و یا نداده‌اند می‌دانم.

وی صبر و گذشت را بهترین روش برای نزدیک شدن اقشار مختلف مردم به همدیگر دانست و گفت: با گذشت می‌توان به همدلی و وحدت رسید، زیرا هدف دشمن ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان است.

کائیدی با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: من جزء ۵۴ نماینده‌ای بودم که به استیضاح وزیر رای منفی داد، زیرا می‌دانستم رهبر معظم انقلاب با آن مخالف است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیریت آب استان گفت: چرا مدیران مربوطه مجوز برداشت آب از رودخانه کشکان در منطقه جلگه خلج را صادر نمی‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3334

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.