پیارم-مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از توزیع اقلام و محصولات فرهنگی در جمع روحانیون،هیئات مذهبی و مداحان در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۱ با بیان این مطلب گفت: به منظور تغذیه فکری روحانیون،هیئات مذهبی و مداحان در سال ...

پیارم-مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از توزیع اقلام و محصولات فرهنگی در جمع روحانیون،هیئات مذهبی و مداحان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیارم، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۱ با بیان این مطلب گفت: به منظور تغذیه فکری روحانیون،هیئات مذهبی و مداحان در سال جاری ۳۰۰جلدنشریه پنجره،۱۰۰۰جلد نشریه خیمه،۵۰۰ جلدکتابچه پیام محراب،۲۰۰۰جلد سی دی های مذهبی در این شهرستان توزیع شد.

روح الله رسولی، بااعلام رضایت از این اقدام پسندیده در سال جاری درخصوص آگاهی بخشی یکسان سازی و تغذیه فکری روحانیون،هیئات مذهبی و مداحان افزود: همچنین برنامه دیگری که در سال جدید از سوی این اداره انجام خواهد شد، تهیه کتاب و سی دی های قرآنی است که برای طرح آموزش قرائت صحیح قرآن و نماز خریداری و برای سایر موسسات و خانه های قرآنی جهت تغذیه فکری قرآن آموزان اهدا خواهد شد و این امر گام مؤثری در تسهیل برنامه آموزشی قرآنی است. مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از توزیع اقلام و محصولات فرهنگی در جمع روحانیون،هیئات مذهبی و مداحان در این شهرستان خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3321

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.