پیارم: استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسکن مهر در هرمزگان بدون هیچ مانعی مسیر توسعه را ادامه می‌دهد، پروژه‌های مسکن که تاکنون در قالب تعاونی‌ها کاری را پیش نبرده‌اند باید با عزل مدیر عامل از بلاتکلیفی خارج شود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی امروز در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار داشت: ...

پیارم: استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسکن مهر در هرمزگان بدون هیچ مانعی مسیر توسعه را ادامه می‌دهد، پروژه‌های مسکن که تاکنون در قالب تعاونی‌ها کاری را پیش نبرده‌اند باید با عزل مدیر عامل از بلاتکلیفی خارج شود.

خبرگزاری فارس: اتمام حجت استاندار هرمزگان با تعاونی‌های کم‌کار / تاکید بر گازرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی امروز در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار داشت: افتتاح بیش از ۱۷ هزار مسکن مهر در یک سال نشانگر عزم راسخ متولیان امر است که توانسته‌اند دعای خیر افرادی که به عنوان سرپناه از آن بهره‌مند شده‌اند را همراه خود کنند.

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر اتمام حجت با تعاونی‌های کم کار در بخش مسکن مهر بیان کرد: پروژه‌های مسکن مهر استان که در قالب تعاونی شکل گرفته‌اند و تاکنون کاری از پیش نبرده و با مشکل روبرو هستند حتی با عزل مدیر عامل آن باید از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی با بیان اینکه تمامی افراد عضو تعاونی‌های پروژه مسکن مهر باید صاحب خانه شوند، افزود: چنانچه تعاونی نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند و به هر دلیلی تاکنون کاری از پیش نبرده است باید تکلیف آن روشن و برخورد لازم در این زمینه صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان در این راستا از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست با برگزاری جلسه، مهلت کوتاهی به تعاونی‌ها بدهند و در صورت عدم انجام تعهدات مدیر عامل تعاونی را عزل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه محوطه و آماده‌سازی فضای اطراف پروژه‌های مسکن مهر امری ضروری است، خاطرنشان کرد: به منظور آماده‌سازی فضای پیرامون پروژه‌های مسکن مهر بانک‌های عامل موظف هستند که میزان ۱۰ میلیون ریال از سر جمع ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص یافته به این پروژه‌ها را از تعاونی‌ها کسر و در اختیار راه و شهرسازی به منظور محوطه سازی قرار دهند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی واحدهای مسکن مهر از نعمت گاز گفت: نخستین کلنگ گاز رسانی پروژه‌های مسکن مهر بندرعباس باید هرچه سریع‌تر زده شود.

عزیزی همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک خواست تا ادربیهشت ماه سال آینده پایان کار و صورت وضعیت تفکیک شده ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در بندرعباس و ۳۰ درصد در شهرستان‌های استان را به منظور تسریع در روند اجرایی و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به اتمام رساند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای مسکن استان اضافه کرد: این شورا توانست در یک سال گذشته گام‌های موثری در پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر استان داشته باشد و همدلی اعضا باعث بهره‌مندی مردم از این پروژه  عظیم در استان شد.

رئیس شورای مسکن هرمزگان همچنین از افتتاح تعداد قابل توجهی مسکن مهر در سه ماهه اول سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز مسکن مهر در استان هرمزگان بدون هیچ گونه مانعی با سرعت جلو می‌رود.

عزیزی مسکن مهر را اقدام مهم و تاثیرگذار دولت در راستای خانه دار شدن اقشار کم درآمد دانست و افزود: سال‌های طولانی بود که تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه معادله پیچیده‌ای قلمداد می‌شد اما امروز این مهم با تعامل، همت، هماهنگی و نگاه درست به سمت و سویی هدایت شده که کمتر کسی است که نیازمند مسکن باشد اما امکان دسترسی به آن را نداشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآور شد: باید تلاش کرد تعداد مسکن مهر باقیمانده نیز با کیفیت و سرعت خوب تمام شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از اقدام بانک‌های استان در راستای واریز تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی مسکن مهر در هرمزگان گفت: تمام بانک‌های عامل استان با همت، اراده و عزم جدی تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی مسکن مهر در هرمزگان را که بیشتر از میزان تسهیلات در سایر استان‌هاست مصوب و پرداخت کرده‌اند.

عزیزی ادامه داد: اساسا در هرمزگان پروژه مسکن مهری وجود ندارد که مانع بانکی داشته باشند و این اقدام قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان در پایان با تأکید بر ضرورت تامین شغل و مسکن جوانان خاطر نشان کرد: اگر مسکن و شغل جوانان تامین شود، امنیت، آسایش و رفاه نیز زیر سایه این زیرساخت‌ها ایجاد می‌گردد.

* وزیر راه و شهرسازی نیز طی لوحی از استاندار هرمزگان تقدیر کرد

وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوح تقدیری از زحمات ابراهیم عزیزی در راستای تحقق اهداف دولت در بخش مسکن و افتتاح ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در این استان از وی تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر که توسط علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی خطاب به استاندار هرمزگان ارسال شده و توسط مدیر کل راه و شهرسازی این استان به استاندار تقدیم شده آمده است:

استاندار محترم هرمزگان با اتکا به عنایات و الطاف بیکران الهی و با کوشش، همت و درایت همه دست اندرکاران طرح بزرگ مسکن مهر در دولت نهم و به ویژه دولت دهم در جهت تحقق بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ریاست محترم جمهوری در راستای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه اجرا و به بار نشسته و به مدد این طرح جمع کثیری از مردم شریف کشورمان از نعمت مسکن برخوردار خواهند گردید.

بدین‌وسیله از تلاش‌های خالصانه جنابعالی در تحقق اهداف دولت محترم در افتتاح ۱۷ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن آن استان قدردانی نموده، سلامتی و توفیق خدمتگزاری شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه باری‌تعالی مسئلت دارم.

گفتنی است در پایان این نشست؛ لوح‌های تقدیری از سوی وزیر راه و شهرسازی، توسط مهدی زندیه وکیلی قائم مقام وی به استاندار هرمزگان و سایر مدیران ساعی در عرصه پروژه های مسکن مهر اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3313

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.