پیارم- نادر قادری: کلیه امکانات خدماتی و رفاهی جهت رفاه هرچه بیشتر میهمانان نوروزی در این مناطق مهیا شده و بخشداری مستقیما بر این اماکن نظارت دارد.   به گزارش خبرنگار پیارم، نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد در دیدار از روستاهای حاشیه جاده مواصلاتی بخش مرکزی حاجی آباد گفت :امسال با توجه به تاکید ...

پیارم- نادر قادری: کلیه امکانات خدماتی و رفاهی جهت رفاه هرچه بیشتر میهمانان نوروزی در این مناطق مهیا شده و بخشداری مستقیما بر این اماکن نظارت دارد.

 

به گزارش خبرنگار پیارم، نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد در دیدار از روستاهای حاشیه جاده مواصلاتی بخش مرکزی حاجی آباد گفت :امسال با توجه به تاکید فرماندار محترم شهرستان مبنی بر برنامه ریزی مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی مقرر گردیدکه: دهیاران و شوراهای روستاهای بخش مرکزی با نظافت و تسطیح کوچه ها و معابر و همچنین جمع آوری نخاله ها و ایجاد سردرب ورودی جهت هر روستا با نصب بنر ،نظارت بر قصابی ها،مغازه ها ،نانوائیها و سایر خدمات پذیرای مسافران نوروزی باشند.
وی افزود : هیئات و مساجد در این روستاها آماده اند تا در صورت نیاز مسافرین در آنجا اسکان داده شوند.
قادری خاطر نشان کرد:تمهیدات مختلفی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و بخش مرکزی برای ورود میهمانان و گردشگران نوروزی اندیشیده شده تا شاهد جذب گردشگران بیشتری نسبت به سال گذشته به این بخش باشیم.
بخشدار مرکزی در پایان با اشاره به جاذبه های توریستی و تفریحی شهرستان از قبیل آبشار تذرج و نقاط دیدنی چشمه سبزپوشان اظهار داشت: کلیه امکانات خدماتی و رفاهی جهت رفاه هرچه بیشتر میهمانان نوروزی در این مناطق مهیا شده و بخشداری مستقیما بر این اماکن نظارت دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3305

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.