پیارم- رییس اداره تبلیغات‌ اسلامی حاجی آباد به فعالیت موسسات و خانه های قرآنی روستائی و شهری این شهرستان پرداخت.   به گزارش پیارم ، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: افزایش موسسات و خانه قرآنی‌ موجب می‌شود تا جوانان بیشتر‌ و بهتر در مسیر‌ رشد و تعالی‌ دینی‌ قرار ...

پیارم- رییس اداره تبلیغات‌ اسلامی حاجی آباد به فعالیت موسسات و خانه های قرآنی روستائی و شهری این شهرستان پرداخت.

 

به گزارش پیارم ، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: افزایش موسسات و خانه قرآنی‌ موجب می‌شود تا جوانان بیشتر‌ و بهتر در مسیر‌ رشد و تعالی‌ دینی‌ قرار گیرند‌.

وی با بیان اینکه‌ توسعه روزافزون موسسات وخانه های قرآنی‌ و ارتقای‌ سطح آموزش‌های‌ اسلامی در زندگی‌ فرد از اهمیت‌ مناسب و مطلوبی‌ برخوردار است، افزود: این موسسات و خانه های قرآنی‌ به منظور توسعه فعالیت‌های معنوی‌ و ترویج‌ فرهنگ اسلامی فعالیت می کنند.

فوادیان خاطرنشان کرد‌: حضور ‌جوانان در موسسات دینی‌ موجب گسترش تعالیم‌ الهی‌ در نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به نقش موسسات قرآنی‌ و خانه قرآن در نظام اسلامی، اضافه کرد‌: محافل دینی‌ مرکز‌ اصلی‌ برای‌ نشر معارف اسلامی و قرآنی‌ در ‌رشد جوانان است.

رییس تبلیغات اسلامی حاجی اباد در ادامه با بیان اینکه‌ قرآن و معارف اسلامی به عنوان بهترین‌ آموزه‌ها و مناسب‌ترین الگو برای‌ تربیت‌ نسل جوان است، گفت: افزایش موسسات و خانه قرآن در روستاها نقش مهمی در تقویت فرهنگ متعالی قرآنی و دسترسی آسان‌تر قرآن‌آموزان به آموزش‌های قرآنی و گسترش این آموزش‌ها می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: افزایش موسسات قرآنی سبب می‌شود قرآن‌آموزان بیشتر و بهتر در مسیر رشد و تعالی معارف الهی قرار گیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با بیان اینکه‌ موسسات قرآنی‌ و خانه قرآنی‌ نقش مهمی‌ در تقویت‌ فرهنگ متعالی‌ دینی‌ دارند، گفت: دسترسی‌ آسان‌تر جوانان به مفاهیم‌ دینی‌ و گسترش آنها در تنویر‌ افکار‌ مفید‌ و موثر است.

وی بیان داشت: امروز محافل و مراکز دینی باید به منظور ترویج آموزه‌های معنوی فعالیت جدی داشته باشند و دیدگاه ما به مساجد باید دیدگاهی دینی باشند.

حجت الاسلام فوادیان یادآور شد: ۳موسسه قرآنی در سطح شهرستان و ۳خانه قرآنی شهری در مرکز شهرستان و ۹خانه قرآنی روستائی هم اکنون با اخذ مجوز از دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان مشغول به آموزش قرآن در رشته های مختلف قرآنی هستند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3302

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.