پیارم: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال کشف سرقت اتومبیل در آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است. به گزارش پیارم به نقلاز خبرگزاری فاس احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با در ارومیه اظهار داشت: ۱۱ ماه سال جاری ۹۹۳ سرقت منزل کشف شده است که این میزان نسبت به مدت ...

پیارم: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال کشف سرقت اتومبیل در آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری فارس: کاهش چهار درصدی کشف سرقت اتومبیل در آذربایجان‌غربی

به گزارش پیارم به نقلاز خبرگزاری فاس احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با در ارومیه اظهار داشت: ۱۱ ماه سال جاری ۹۹۳ سرقت منزل کشف شده است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد ۹ درصدی کشف سرقت از مغازه در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال ۳۳۸ مورد سرقت از مغازه در آذربایجان‌غربی کشف و سارقان تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

مهرمند در ارتباط با سرقت از اماکن خصوصی، گفت: در ۱۱ ماه سال جاری ۹۹۳ سرقت از اماکن خصوصی آذربایجان‌غربی کشف شده است در حالی که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۱۳ مورد بود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: کشف سرقت احشام در آذربایجان‌غربی با رشد چشمگیر ۷۳ درصدی مواجه است و کشف سرقت احشام در سال گذشته از ۱۴۶ مورد به ۲۵۳ مورد در سال جاری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۸۵۷ اتومبیل سرقت شده در آذربایجان‌غربی در ۱۱ ماه سال جاری کشف شده است، خاطرنشان کرد: کشف سرقت اتومبیل در مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۹۷ اتومبیل بود و کشفیات در این زمینه کاهش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مهرمند به کشف سرقت موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: در ۱۱ ماه سال جاری ۵۴۳ موتورسیکلت سرقت شده کشف شد و میزان کشف سرقت موتورسیکلت در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال جاری سرقت از بانک و راه زنی در آذربایجان‌غربی اتفاق نیفتاده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3294

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.