پیارم: جبهه سلفی بار دیگر رئیس جمهور مصر را به آزادی ۱۷ زندانی سیاسی اسلامگرا که از زمان حسنی مبارک در زندان به سر می‌برند، فراخواند. به گزارش  پیارم به نقل خبرنگار خبرگزاری فارس از قاهره، جبهه سلفی مصر بار دیگر از محمد مرسی رئیس جمهور این کشور خواست دستور آزادی ۱۷ زندانی سیاسی اسلامگرا ...

پیارم: جبهه سلفی بار دیگر رئیس جمهور مصر را به آزادی ۱۷ زندانی سیاسی اسلامگرا که از زمان حسنی مبارک در زندان به سر می‌برند، فراخواند.

خبرگزاری فارس: جبهه سلفی مصر از آزاد نشدن زندانیان سیاسی خشمگین است

به گزارش  پیارم به نقل خبرنگار خبرگزاری فارس از قاهره، جبهه سلفی مصر بار دیگر از محمد مرسی رئیس جمهور این کشور خواست دستور آزادی ۱۷ زندانی سیاسی اسلامگرا از جمله شیخ «یسری عبدالمنعم» را که از زمان حسنی مبارک در زندان به سر می‌برند، صادر کند.

این در حالی است که مدت محکومیت شیخ عبدالمنعم در ماه اوت گذشته به پایان رسید اما هنوز در زندان به سر می برد.

«أحمد مولانا» سخنگوی حزب الشعب الجدید بازوی سیاسی جبهه سلفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن ابراز شگفتی فراوان از اینکه مرسی زندانیان مزبور را آزاد نکرده، اظهارداشت: رئیس جمهور چطور آسوده سر به بالین می نهد در حالی که این زندانیان گرفتار درد و رنج هستند و چاره ای جز این ندارند که از ظلمی که در حق آنان شده است به خدا پناه ببرند.

وی بی توجهی نهاد ریاست جمهوری به وضعیت زندانیان سیاسی را محکوم کرده و گفت: احمد شفیق آخرین نخست وزیر حسنی مبارک، تعداد زیادی از بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی را آزاد کرد.

وی با اشاره به وضعیت دشوار ۱۷ زندانی سیاسی تصریح کرد: ماموران زندان از دو روز پیش این افراد رامورد ضرب و شتم قرار داده و وسایل آنان را مصادره کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3289

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.