پیارم: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: انحراف جوانان از طریق فضای مجازی ضربات جبران‌ناپذیری به خود و خانواده‌هایشان می‌زند. به گزارش پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان،‌ عبدالرضا ناظری صبح امروز در حاشیه افتتاح پایگاه امداد شهید ضیا‌الدینی منطقه ۱۵ خرداد رفسنجان با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت‌، ارتقای ...

پیارم: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: انحراف جوانان از طریق فضای مجازی ضربات جبران‌ناپذیری به خود و خانواده‌هایشان می‌زند.

خبرگزاری فارس: انحراف جوانان از طریق فضای مجازی ضربات جبران‌ناپذیری به آنها وارد می‌کند

به گزارش پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان،‌ عبدالرضا ناظری صبح امروز در حاشیه افتتاح پایگاه امداد شهید ضیا‌الدینی منطقه ۱۵ خرداد رفسنجان با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت‌، ارتقای یگان‌های امداد ‌و پلیس راه رفسنجان را مایه مباهات دانست و اظهار داشت: اینگونه پایگاه‌ها برای امنیت هر منطقه حایز اهمیت است‌.

وی افزود: زمان جنگ دشمن قلب جوانان ما را هدف قرار می‌داد و آنها را به شهادت می‌رساند که امروز ایران ما در هر کوچه و منطقه با نام شهیدان به خود می‌بالد‌.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: امروز دشمن پس از جنگ نظامی به جنگ نرم روی آورده و از طریق فضای سایبری در صدد تسخیر افکار جوانان مغز آنها را هدف قرار داده، لذا پلیس فتا در همین راستا برای دستگیری مجرمان این فضا کار می‌کند.

وی بیان کرد: انحراف جوانان از طریق فضای مجازی ضربات جبران‌ناپذیری به خود و خانواده‌هایشان می‌زند. مردم باید در راستای ارتقای امنیت شهر با پلیس همکاری کنند و در نظام ولایی جمهوری اسلامی مانند برخی کشورها نیست که پلیس به جان مردم بیافتد، لذا همکاری مردم‌ و گسترش یگان‌های امداد و توجه بیشتر به سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی درصد امنیت را بالا می‌برد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان عنوان کرد: کار فرهنگی مهم‌ترین هدف پلیس‌ در کنار برقراری امنیت است ‌و آمار نشان می‌دهد هر جا پلیس فراخوانی داده باشد، تماس‌های مردم برای شرکت در آن زیاد بوده است و این مهم نشان از همکاری مردم همیشه در صحنه با نیروی پلیس است.

ناظری بیان کرد: به شهرهایی نظیر رفسنجان که به تولید ثروت شهره هستند، چشم خلاف‌کارها و مجرمان بیشتر دوخته شده است و همکاری مردم با پلیس می‌تواند دست آن را از این منطقه کوتاه کند.

وی به امنیت خوب رفسنجان در استان اشاره و اذعان کرد: ضریب امنیتی استان کرمان بالا رفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طرح ویژه نوروزی از دیروز آغاز شده و در سراسر استان کرمان پلیس برای ایجاد نظم و امنیت درون شهر و برون شهری تلاش می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3288

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.