پیارم: نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری هم گفت: باید دید در اردیبهشت ماه در حوزه اصولگرایی چه کسی در وضعیت مناسب تری است، آن زمان بحث ائتلاف را بر اساس واقعیت‌های میدانی در دستور کار قرار می‌دهیم. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، منوچهر متکی نامزد ریاست جمهوری یازدهم در ...

پیارم: نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری هم گفت: باید دید در اردیبهشت ماه در حوزه اصولگرایی چه کسی در وضعیت مناسب تری است، آن زمان بحث ائتلاف را بر اساس واقعیت‌های میدانی در دستور کار قرار می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: ائتلاف را در اردیبهشت ماه پیگیری می‌کنیم

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، منوچهر متکی نامزد ریاست جمهوری یازدهم در همایش  سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با عنوان نگاه به آینده اظهار داشت: ما از گذشته‌های دور یعنی قبل از کار تشکیلاتی که در حذف جمهوری اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب حضور داشتیم در واقع در طول سی سال گذشته درنام‌های مختلف اما با محتوای واحد مسیر مشترکی را طی طریق کردیم. و در فراز و نشیب‌ها به اینجا رسیدیم.

 

نامزد ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: باید به جبهه پیروان تبریک گفت و برای شجاعت و خودباوری که در اطراف راهبردهای تعیین شده برای انتخابات یازدهم گزینه نخست را از درون جبهه انتخاب کرد.

 

وی با بیان اینکه جبهه پیروان وارد یک عرضه و کارکرد جدیدی از فعالیت‌های خود شده گفت: اینکه خود را باور کنیم از مواردی است که باید به فال نیک گرفت؛ چارچوب‌های همکاری، همیاری، ائتلاف و نقطه اوج یعنی رسیدن به وحدت باور عمومی ما است؛ ورود به عرصه ریاست جمهوری دو مولفه مهم مراقبه و تدبیر را می‌طلبد.

 

این نامزد انتخاب ریاست جمهوری یازدهم یاد اور شد: قرار گرفتن در هر مسئولیت از جمهوری اسلامی اگر با یک مراقبه دائمی همراه نباشد، دام  دشمن را به همراه دارد.

 

وی تدبیر را عاملی دانست که می‌تواند ما را به حرکتی که به سوی ان پیش می‌رویم موفق کند یا نکند.

 

متکی یاد آور شد: بعد از حذف اولین رئیس جمهور که از جایگاه ان در جایگاه خود کل نظام را به چالش کشید، دغدغه ای وجود دارد مبنی بر اینکه علمای قم انتخاب احسن کنند ومردم به آن رای دهند. شانزده سال آن کارکرد موفق شکل گرفت اما بعد وارد عرصه جدی کار شدیم.

 

متکی ادامه داد: کسانی که وارد این جریان می شوند با عزم جدی باید وارد شوند؛ در جلساتی که داشتیم  تفاهم کردیم که تا اردیبهشت این حرکت پور شور و پرنشاط توسط نامزدها جلو رود؛ در اردیبهشت اولین وزن کشی‌ها در اردوگاه‌های سیاسی صورت می‌گیرد و کسانی که در حوزه اصولگرایی در اردیبهشت ماه وضعیت مناسب تری دارند در آن زمان بحث ائتلاف را براساس واقعیت‌های میدانی در دستور کار قرار می‌دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3286

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.