پیارم: معاونت برنامه‌ریزی اعلام کرد: فرآیند جمع‌آوری گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی ملی سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۱ از پنجم تا۳۱ فروردین ۹۲ انجام می‌شود. t به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی مندرج در جدول شماره (۷) قانون بودجه ...

پیارم: معاونت برنامه‌ریزی اعلام کرد: فرآیند جمع‌آوری گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی ملی سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۱ از پنجم تا۳۱ فروردین ۹۲ انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی زمستان ۹۱ در فروردین ۹۲

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی مندرج در جدول شماره (۷) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور با امضای محمد مهدی رحمتی معاون نظارت راهبردی ابلاغ شد.

براساس ماده ۳۵ قانون برنامه و بودجه «دستگاه‌های اجرایی مؤظفند در پیشرفت فعالیت‌های جاری و طرح‌های عمرانی مراقبت دائم به عمل آورده و منظماً به ترتیبی که از طرف معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تعیین می‌شود، اطلاعات لازم را به معاونت تسلیم نمایند و کلیه تسهیلات و همکاری لازم برای نظارت و ارزشیابی معاونت بر نتایج فعالیت‌ها و طرح‌ها را از هر حیث را هم سازند».

براین اساس، فرآیند جمع‌آوری گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی ملی سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۱ از ۱۳۹۲٫۱٫۵ شروع و در تاریخ ۱۳۹۲٫۱٫۳۱ پایان می پذیرد،.

ضروری است دستگاه‌های اجرایی که تاکنون موفق به دریافت «شناسه» و «گذرواژه» نشده‌اند، نسبت به معرفی نمایندگان خود به امور نظارت بودجه سرمایه‌ای این معاونت برای دریافت شناسه و گذر واژه ورود به «سامانه نظات بر پروژه‌های عمرانی» به نشانی اینترنتی http://bz3m.mporg.ir اقدام نمایند و تمامی دستگاه‌های اجرایی که در سال ۱۳۹۱ موافقتنامه طرح‌های عمرانی آنها با این معاونت مبادله شده است، اقدامات لازم برای ثبت و تأیید اطلاعات نظارتی پروژه‌های عمرانی ملی مربوط فراهم آورند.

برای آگاهی از جزییات کار و نحوه به کارگیری سیستم نظارتی «راهنمایی استفاده از سیستم» از طریق صفحه اول نشانی اینترنتی اشاره شده، قابل دسترسی است.

انتظار می‌رود با همکاری دستگاههای اجرایی و ارسال اطلاعات موثق در چارچوب برنامه زمانی تعیین شده زمینه اجرای این تکلیف قانونی فراهم شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3281

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.