پیارم: برداشت اطلاعات حدود ۶۰ درصد از املاک تجاری سطح شهر یزد به اتمام رسید. به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، مدیر پروژه مستقر در سازمان فاوا شهرداری یزد اظهار داشت: اطلاعات مربوط به متصدی شغل، مالک مغازه، آدرس، نوع شغل، سال ...

پیارم: برداشت اطلاعات حدود ۶۰ درصد از املاک تجاری سطح شهر یزد به اتمام رسید.

خبرگزاری فارس: ممیزی اطلاعات نیمی از املاک تجاری سطح شهر یزد به اتمام رسید

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، مدیر پروژه مستقر در سازمان فاوا شهرداری یزد اظهار داشت: اطلاعات مربوط به متصدی شغل، مالک مغازه، آدرس، نوع شغل، سال شروع فعالیت، شماره و تاریخ پروانه کسب، ابعاد تابلو مغازه، نوع و جنس تابلو و اشتراک آب و برق و گاز املاک تجاری یزد در این ممیزی برداشت شده است.

علیرضا سرسنگی ادامه داد: تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد حدود ۳۳ هزار ملک تجاری در شهر یزد وجود دارد که شامل تمام اصناف، مطب پزشکان و بانک‌ها است.

وی افزود: با اتمام این ممیزی، علاوه بر تکمیل بانک اطلاعاتی املاک تجاری شهر یزد، امکان صدور فیش عوارض کسب و پیشه برای املاک وجود خواهد داشت.

سرسنگی خاطرنشان کرد: با انتقال این اطلاعات بر روی نقشه، همشهریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نقشه شهر بر حسب گروه‌بندی ارائه شده به اصناف مورد نظر خود دست یافته و اطلاعات کامل را ملاحظه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3280

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.