پیارم-به علت ترافیک سنگین امروز در آزاد‌راه تهران-قم، مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) حتماً ۳ ساعت قبل از سفر در فرودگاه حاضر باشند ضمن آنکه بهتر است از مسیر تهران-ساوه استفاده کنند. به گزارش پیارم به نقل از باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، ...

پیارم-به علت ترافیک سنگین امروز در آزاد‌راه تهران-قم، مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) حتماً ۳ ساعت قبل از سفر در فرودگاه حاضر باشند ضمن آنکه بهتر است از مسیر تهران-ساوه استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) از مسیر تهران-ساوه استفاده کنند

به گزارش پیارم به نقل از باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، ‌ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سفری ایمن برای مسافران، از تمام مسافرانی که در ایام نوروز ۱۳۹۲ قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارند خواست حداقل ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه ‌حضور یابند.

طبق این اطلاعیه با توجه به آنکه در روزهای پایانی سال و به خصوص ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۱ (مصادف با پنج‌شنبه آخر سال) با حجم تردد بالای خودرو و بار ترافیکی سنگین در مسیرهای منتهی به فرودگاه از جمله بهشت زهرا در اتوبان تهران _ قم مواجه هستیم، مسافران پروازهای خارجی، کارکنان شرکت‌های هواپیمائی مستقر در فرودگاه و کروی پروازی ‌با در نظر گرفتن ترافیک مذکور از مسیر جایگزین اتوبان تهران_ ساوه برای رسیدن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (‌ره‌) استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3276

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.