پیارم: علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه سفر به این استان پیامی صادر کرد. به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تقدیر از مردم به دلیل برنامه‌ریزی برای استقبال از وی، گفت: از مردم می‌خواهم ...

پیارم: علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه سفر به این استان پیامی صادر کرد.

خبرگزاری فارس: مردم از هرگونه برنامه‌ای برای استقبال خودداری کنند / در منزل مرحوم والد خواهم بود

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تقدیر از مردم به دلیل برنامه‌ریزی برای استقبال از وی، گفت: از مردم می‌خواهم اجازه دهند تا وقت خود را صرف خدمت بیشتر به استان قم کنم و مثل همیشه در منزل مرحوم والد در خدمت مردم شریف خواهم بود.

متن پیام لاریجانی به این شرح است:

مردم شریف و عزیز قم

اینجانب طبق روال همیشگی برای انجام وظایف نمایندگی و پیگیری امور شهر بنا دارم که روز پنج‌شنبه در حوزه انتخابیه باشم.

مطلع شدم که جمعی از اقشار مختلف مردم شریف قم برای استقبال از خادم خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، ابتدا از محبت همه مردم بزرگوار سپاسگزارم و به هیچ وجه راضی به ایجاد زحمت برای آنها نیستم؛ به خصوص در این ایام که به عید نوروز نزدیک است و ممکن است موجب ترافیک و زحمت برای مردم بزرگوار شود.

از جانب دیگر با توجه به اینکه برخی از مسئولان شهر مانند آقای استاندار بهانه‌هایی آورده‌اند که دلالت بر عجز اداری آنان دارد؛ تقاضا دارم از هرگونه برنامه‌ای برای استقبال خودداری فرموده و اجازه دهند تا وقت خود را صرف خدمت بیشتر به استان نمایم و مثل همیشه در منزل مرحوم والد در خدمت مردم شریف خواهم بود.

خادم مردم سرافراز استان قم

علی لاریجانی

۲۳/۱۲/۹۱

شایان ذکر است این نخستین‌باری است که علی لاریجانی پس از وقایع ۲۲ بهمن قم بار دیگر در حوزه انتخابیه خود حضور می‌یابد و قرار بود که مردم قم در عوارضی اتوبان قم – تهران به استقبال وی بروند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3263

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.