پیارم: استاندار کرمان خواستار همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با فرمانداران برای تامین نیرو، تجهیزات و فضا برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات شد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی واقع در ...

پیارم: استاندار کرمان خواستار همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با فرمانداران برای تامین نیرو، تجهیزات و فضا برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات شد.

خبرگزاری فارس: همکاری آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات پرشور

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی واقع در مدرسه مدرس شهر کرمان اظهار داشت: پایه و اساس کشور، جامعه و انسان کامل از آموزش و پرورش و با کمک خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

وی بیان داشت: فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری قابل تقدیر است و شورای آموزش و پرورش در سال آینده باید جدی‌تر و با محتوای بیشتر با مشارکت همه‌جانبه و آمادگی کامل‌تر و مطالعه بیشتر برگزار شود.

نجار دریافت نظرات فرهنگیان و دانش‌آموزان از سوی شورای آموزش و پرورش را امری ضروری خواند و افزود: دانش‌آموزان در این شورا حضور یابند.

مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به گسترش گردشگری در ایران طی سال‌های اخیر ابراز داشت: این صنعت موجب اشتغالزایی و گردش اقتصادی می‌شود.

نجار اسکان مسافران نوروزی در مدارس را کاری بزرگ خواند و تصریح کرد: اسکان مسافران در مدارس موجب شکل‌گیری مسافرت‌های ارزان می‌شود و موجب انسجام ملی است و اهداف نظام را محقق می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات سال آینده در ایران ابراز داشت: برای نخستین باز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت تجمیع برگزار می‌شود و نظارت بر این انتخابات به صورت جداگانه است.

نجار خواستار همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با فرمانداران برای تامین نیرو، تجهیزات و فضا برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات شد.

وی بیان کرد: گروه‌های متفاوتی برای انتخابات اعلام موجودیت کردند و افرادی را هم دور خود جمع می‌کنند و تا به زمان برگزاری انتخابات برسید، فضا تاحدی مبهم و پیچیده است.

نجار با تاکید بر اینکه حضور کاندیداها در مراکز آموزشی و به ویژه دانشگاه‌ها باید به صورت برنامه‌ریزی شده باشد، ابراز داشت: در این زمینه باید دقت نظر صورت گیرد.

وی رعایت اخلاق انتخاباتی را مهم خواند و افزود: آموزش و پرورش در زمینه ترویج این امر مهم می‌تواند، نقش اساسی داشته باشد.

نجار با اشاره به اینکه بداخلاقی‌ها از جانب هیچ‌کس پذیرفته نیست، ابراز داشت: در انتخابات باید اخلاق و معنویت را پررنگ و نهادینه کنیم.

وی گفت: هر رای، شلیک یک موشک دوربُرد به دشمنان است، لذا حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد و هرچه تعداد آرا بیشتر باشد، عزت و اقتدار نظام هم افزایش می‌یابد.

نجار خاطرنشان کرد: استان کرمان در حال حاضر هم آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را دارد و از هم اکنون باید برای ایجاد بستر مناسب و آرام بر اساس قانون برای برگزاری انتخابات تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: در استان کرمان در زمینه هیچ یک از اقلام ضروری مردم با کمبود مواجه نیستیم و طی روزهای گذشته ۱۸ هزار و ۴۰۰ تن برنج و مقدار زیادی مرغ منجمد در این استان توزیع شده‌ که در تاریخ کرمان این میزان توزیع کالا بی‌نظیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3261

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.