پیارم: ائمه جمعه سنی و شیعه و اعضای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های کردستان در بیانیه‌ای کشتار شیعیان پاکستان را محکوم و تاکید کرده‌اند که کشتار مسلمان، چه شیعه و چه سنی محکوم است. به گزارش  پیارم به نقل ارخبرگزاری فارس از سنندج، در ادامه بیانیه اعضای ستادهای احیای امر ...

پیارم: ائمه جمعه سنی و شیعه و اعضای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های کردستان در بیانیه‌ای کشتار شیعیان پاکستان را محکوم و تاکید کرده‌اند که کشتار مسلمان، چه شیعه و چه سنی محکوم است.

خبرگزاری فارس: کشتار مسلمان، چه شیعه و چه سنی محکوم است

به گزارش  پیارم به نقل ارخبرگزاری فارس از سنندج، در ادامه بیانیه اعضای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان که در همایش سالانه این اعضا در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور قرائت شد، آمده است: دشمنان قسم‌خورده اسلام که هر از گاهی دشمنی خود را در قالبی به نمایش می‌گذارند این بار نیز با کشتار شیعیان پاکستان، پرده از اوج دشمنی خود با اسلام را برداشتند.

ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان و فروپاشی درونی در بدنه کشورهای اسلامی نشأت گرفته از اقدامات منافقانه‌ای است که به دست تروریست‌های متحجر وهابی و سلفی و با برنامه‌ریزی مستقیم آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و استعمار پیر صورت می‌گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این حادثه اندوه‌بار دل هر انسان آزاده و حق‌طلبی را به درد می‌آورد و ما به عنوان مسلمان به وعده الهی مبنی بر تحقق حکومت جهانی اسلام امیدوار هستیم و اعتقاد داریم که این اقدامات خصمانه راه به جایی نمی‌برد جز اینکه دامنه نفرت مسلمانان نسبت به افکار پلید دشمنان بیشتر شود.

این بیانیه می‌افزاید: اینک که دامنه موج بیداری اسلامی رو به گسترش است و طرح‌های مزدورانه آمریکا و صهیونیست و استعمار پیر به عنوان سردمداران دشمنان دین اسلام برای تسلط بر شریان‌های سیاسی و اقتصادی جهان اسلام در حال شکست خوردن است، در تلاش هستند تا درد ناکامی‌های خود را با کشتار شیعیان بی‌گناه و مظلوم در پاکستان، عراق و سوریه به وسیله ترویج خشونت و خونریزی در بین کشورهای اسلامی خصوصا مزدوران پلید خود تسکین دهند.

فراموش نکنیم که امروز مهم‌ترین نیاز مسلمانان جهان، اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه در مقابل دشمنان است و اختلافات فرقه‌ای و غفلت از حقوق برادری اسلامی و تکفیر و تفسیق یکدیگر، همه و همه خواسته دشمنان اسلام است.

اعضای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه آورده‌اند: براساس نص صریح قرآن کریم هرکس بدون حق، دست به خشونت ببرد و یک نفر را به صورت غیرمجاز از نعمت زندگی محروم کند مثل این است که تمام افراد بشر را از ابتدا تا انتها کشته است.

این بیانیه می‌افزای:؛ همانطور که امام عظیم‌الشأن فرمودند “هر کس بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد نه شیعه است و نه سنی بلکه ایادی استعمار است”، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) هم در اردیبهشت معطر سال ۸۸ در جمع مردم سنندج در میدان آزادی این شهر به صراحت فرمودند ” آن کسى که نداى تفرقه‌ بین شیعه و سنى را سر می‌دهد و به بهانه‌ مذهب، می‌خواهد وحدت ملى را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنى، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به عنوان روحانیون، ائمه جمعه شیعه و سنی و اعضای ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ایجاد هر گونه تفرقه بین هر فرد و گروهی از مسلمین در هر نقطه‌ای از جهان را مصداق واقعی منکری بزرگ و گناهی نابخشودنی می‌دانیم و توصیه می‌کنیم براساس آیه شریفه واعتصمو بحبل‌الله جمیعا و لاتفرقو، حفظ وحدت بین مسلمین جهان و آحاد مردم را برای دفع توطئه شوم پیر استعمار که با همراهی ابرقدرت‌های جنایتکار و خون‌آشام در راستای ایجاد تفرقه در بین مسلمین و مشغول کردن آنها به هم و تخریب زیربناهای اقتصادی کشورهای اسلامی برای غارت ثروت‌های خدادادی آنها و دور کردن اذهان جهانیان از جنایت‌های ضدبشری صهیونیست‌ها و شکست‌های پیاپی آنها در صحنه‌های مختلف را در اولویت زندگی خود قرار داده و مسیر تحول و پیشرفت جامعه اسلامی خود را با اتحاد و همبستگی فراهم نماییم.

این بیانیه حاکی ‌است: با تبعیت از دستورات خداوند متعال و رسول گرامی اسلام(ص) و حرکت در مسیر اسلام ناب با اطاعت از فرامین ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی وحدت و یکدلی  را به عنوان بزرگ‌ترین معروف و تفرقه و دو دستگی را به عنوان بزرگ‌ترین منکر دانسته و به همه کسانی که با حرکت نابخردانه در مسیر اجرای خواسته‌‌های دشمنان اسلام حرکت می‌کنند، هشدار می‌دهیم که دست از جنایت و مسلمان‌کشی خود برداشته و در صفوف بهم پیوسته مسلمانان شیعه و سنی برای اعتلای پرچم توحید قرار گرفته و پیش از این برای خوشی‌خدمتی به بیگانگان ضددین تلاش نکنند در غیر این‌صورت با قهر امت اسلامی روبرو خواهند شد و آتش دوزخ الهی را نصیب خود خواهند کرد.

بیانیه اعضای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان می‌افزاید: ما نه تنها شما را در صف مسلمانان ندانسته بلکه اجیر دشمنان دینی عزیز اسلام می‌دانیم و مطمئن باشید شمع روشنی اسلام ریشه همه پلیدان بیگانه‌پرست را خواهد سوزاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3260

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.