پیارم: فرمانده انتظامی لاهیجان از آمادگی این نیرو برای برقراری امنیت در چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی‌اکبر صمیمی در جلسه تعاملی با سپاه در آستانه چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: دلسوزی در ارائه خدمات به اقشار مردم موجب ایجاد نشاط و امید در ...

پیارم: فرمانده انتظامی لاهیجان از آمادگی این نیرو برای برقراری امنیت در چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمادگی پلیس لاهیجان در چهارشنبه آخرسال

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی‌اکبر صمیمی در جلسه تعاملی با سپاه در آستانه چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: دلسوزی در ارائه خدمات به اقشار مردم موجب ایجاد نشاط و امید در بین آن‌ها می‌شود.

وی برگزاری جلسه مذکور را در راستای تبادل نظر پیرامون آسیب‌های چهارشنبه آخر سال و مسایل امنیتی تعطیلات نوروز ذکر کرد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به آمادگی این نیرو در چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروز اذعان کرد: نیروی انتظامی در کنار سپاه با آمادگی کامل و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند بستر و فضای امنی را برای اجرای مراسم‌های سنتی فراهم کرده تا مردم از تعطیلات نوروز به صورت بهینه بهره‌مند شوند.

وی هم‌افزایی و ایجاد فضای تعاملی تمام دستگاه‌ها در خدمات‌رسانی به مردم را امری ضروری و مهم دانست.

مسئولان سپاه و بسیج لاهیجان نیز در جلسه مذکور با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت، بر همکاری و مشارکت بیشتر با پلیس در برقراری امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز تاکید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3255

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.