پیارم- با بازنشستگی فرمانده سپاه ناحیه نکا، معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه نکا برگزار و مرتضی رمضانی به عنوان فرمانده جدید سپاه نکا معرفی شد. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، شامگاه چهارشنبه با تقدیر از زحمات سرهنگ احسانپور حکم فرماندهی سپاه ناحیه نکا توسط سردار شاهچراغی به سرهنگ «مرتضی ...

پیارم- با بازنشستگی فرمانده سپاه ناحیه نکا، معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه نکا برگزار و مرتضی رمضانی به عنوان فرمانده جدید سپاه نکا معرفی شد.

خبرگزاری فارس: مرتضی رمضانی فرمانده جدید سپاه نکا شد

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، شامگاه چهارشنبه با تقدیر از زحمات سرهنگ احسانپور حکم فرماندهی سپاه ناحیه نکا توسط سردار شاهچراغی به سرهنگ «مرتضی رمضانی» اعطاء شد.

محمد حسن احسانپور فرمانده سابق سپاه ناحیه نکا در این مراسم اظهار کرد: شهرستان نکا از جمله شهرهای استان است که دارای مردمی متدین، مومن و آماده برای خدمت به نظام است.

وی افزود: زمینه فعالیت در این شهرستان برای گروه‌های مذهبی، دینی و انقلاب مهیا است و به راحتی می‌توان در این شهر فعالیت کرد.

احسان‌پور ادامه داد: خدمت برای این مردم و این نظام، موهبت بزرگ الهی به بندگانش است تا به مردم خدمتگزاری کنند.

وی گفت: مومن بودن، همراه و پا به کار از جمله خصوصیات بارز مردم منطقه است که باید قدردان این نعمت بوده و از آن برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه نکا افزود: با پایان مسئولان سازمانی بنده، عمر خدمت در سازمان تمام می‌شود و به‌عنوان خدمتگزار مردم و نظام همواره پاسدار نظام خواهم ماند.

احسانپور  در ادامه به آمادگی بسیج برای حضور فعال در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: امروز بسیج توانسته است در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی حضور چشمگیری داشته باشد و تیری سهمگین در مقابل استکبار و توطئه‌های غرب باشد.

مرتضی رمضانی فرمانده جدید سپاه ناحیه نکا نیز در این مراسم خود را سرباز این انقلاب و نظام معرفی کرد و گفت: خدمتگذاری به این مردم مایه مباهات است و امیدوارم خدمتگذار لایق برای نظام باشم.

وی تربیت جوانان بسیجی با باورهای دینی و سپردن این انقلاب بدست آنها را از ماموریت‌های اصلی سپاه دانست که باید در این راستا همه نیروها با تمام توان پای کار باشند.

به گزارش فارس، حدود یک سال گذشته با ورود «شعبانعلی حیدریان» به سپاه آمل، «محمد حسن احسانپور» عهده‌دار مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه نکا شده بود که این مسئولیت به «مرتضی رمضانی» از نیروهای سپاه نکا واگذار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3250

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.