پیارم- ˈدیو لی تراویسˈ یکی از مجریان سابق ˈبی بی سیˈ که از آبان ماه گذشته با اتهام فساد اخلاقی و آزار و اذیت جنسی مواجه شده، مجددا توسط پلیس لندن بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.   به گزارش  پیارم به نقل ارایرنا، وی در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی از مجریان معروف ...

پیارم- ˈدیو لی تراویسˈ یکی از مجریان سابق ˈبی بی سیˈ که از آبان ماه گذشته با اتهام فساد اخلاقی و آزار و اذیت جنسی مواجه شده، مجددا توسط پلیس لندن بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

 

به گزارش  پیارم به نقل ارایرنا، وی در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی از مجریان معروف رادیو ˈبی بی سیˈ بود و با ˈجیمی ساویلˈ دیگر مجری مشهور و بدنام ˈبی بی سیˈ نیز ارتباطاتی داشته است.

تراویس نخستین بار در اواخر آبان ماه امسال توسط پلیس بازداشت شد و پس از بازجویی درباره دو فقره اتهام سوءاستفاده جنسی، به قید وثیقه آزاد شد. وی اتهامات وارده را رد کرده است.

تلویزیون ˈاسکای نیوزˈ انگلیس عصر چهارشنبه گزارش داد: تراویس هنگامی که امروز بر اساس شرایط قرار وثیقه به اداره پلیس مراجعه کرده بود، دستگیر و درباره سوءاستفاده های جنسی بیشتری از وی بازجویی شد.

این تلویزیون انگلیسی افزود: به نظر می رسد طی هفته های اخیر قربانیان بیشتری برای شکایت از بدرفتاری ها و آزار و اذیت های جنسی این مجری سابق ˈبی بی سیˈ پا پیش گذاشته و از وی شکایت کرده اند.

تلویزیون ˈبی بی سیˈ نیز امروز گزارش داد که تراویس ۶۷ ساله با اتهامات تازه ای در زمینه سوءاستفاده های جنسی مواجه شده و مجددا توسط پلیس دستگیر و بازجویی شده است.

این تلویزیون زمان دستگیری مجدد این مجری مشهور را روز دوشنبه این هفته اعلام کرد و افزود: تراویس باید ماه آینده برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه حاضر شود.

طی ماه های گذشته چند مجری سابق و فعلی ˈبی بی سیˈ با اتهامات مشابه بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته اند.

برخی از افراد بازداشت شده با ˈجیمی ساویلˈ مجری مشهور ˈبی بی سیˈ که فساد اخلاقی گسترده وی پاییز امسال فاش شد، ارتباط داشته اند.

ˈˈجیمی ساویلˈ که در دهه ۱۹۶۰ میلادی کار خود را در رادیو و تلویزیون ˈبی بی سیˈ آغاز کرد به مدت چهار دهه از مجریان مشهور این بنگاه بود و حتی لقب ˈسرˈ دریافت کرده بود.

ساویل در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی و در سن ۸۴ سالگی مرد، اما هنوز سالگرد مرگ وی فرانرسیده بود که گزارش های فساد اخلاقی وی رسانه ای شد.

این مجری سرشناس متهم است که در طول بیش از چهار دهه فعالیت خود در ˈبی بی سیˈ صدها نفر از زنان، دختران و حتی پسران کم سن و سال را مورد تجاوز و یا آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3243

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.